Jera On Air 2026

Static-X cancelled alle shows voor 2026 vanwege gezondheidsredenen. Dus daar kan helaas een streep door.
Ik ben niet zo bekend met Static X en vind ze zo snel niet terug op de poster, hoe groot is deze band en in welke regionen moeten we vervanging verwachten?

Ik ben niet zo bekend met Static X en vind ze zo snel niet terug op de poster, hoe groot is deze band en in welke regionen moeten we vervanging verwachten?
Nu-metal/Industrial band die bezig zijn met een comeback na 5 jaar waardoor ze inmens populair zijn geworden, in ieder geval groter dan ze voorheen waren. Dynamo stonden ze vorig jaar ong halverwege de dag en hadden het terrein best vol. Op de poster van JOA ter grote van Bury Tomorrow en Periphery.
Vond het een aparte boeking voor Jera maar keek er wel echt enorm naar uit!

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Vanavond is het zo ver en zal Jera On Air onderstaand vragenvuurtopic een uur lang overnemen om jullie vragen te beantwoorden! Tussen 20-21 uur kan er natuurlijk ook live gereageerd worden vanavond op de reacties van Jera. Dus log lekker in vanavond, lees mee & reageer!

Hey,
i was wondering if the drinks are sold in reusable or in disposable cups.

In Germany they only give out stable reusable Cups, so we‘re used to get water with them every once in a while..

Hey,
i was wondering if the drinks are sold in reusable or in disposable cups.

In Germany they only give out stable reusable Cups, so we‘re used to get water with them every once in a while..
If I remember correctly from last year, it's just basic plastic cups (so disposable).

Ik had gehoopt op de timetable vandaag...
Eigenlijk al vorige week vrijdag, vorig jaar was ie op 23/05 online dacht ik.

Ik had gehoopt op de timetable vandaag...
Eigenlijk al vorige week vrijdag, vorig jaar was ie op 23/05 online dacht ik.
Ik vrees er een beetje voor dat naast Static-X misschien wel meerdere bands hebben afgezegd. Elk jaar komt de timetable namelijk in de een na laatste of de laatste week van mei inderdaad.

Edit: en zie bij Dauwpop dat er nog een vijftal ook last minute annuleert

Flink aantal clashes, jezus haha! Gelukkig ben ik al wat ouder en heb ik veel al een keertje gezien.

Daarnaast is het een klein festival en kan je redelijk makkelijk een half setje hier en een half setje daar meekrijgen.

Zin in!

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik zie dat je in de ticketshop nu ook 20x Food / Drink tokens voor €75,- kan bestellen. Heeft dit net als bij Graspop een voordeel of zijn dit de normale token prijzen.

Users who are viewing this thread