Jera On Air 2026

Als je niet op de camping verblijft, raad ik je zeker aan om een locker te nemen. Handig op eender welk festival, maar zoals hier al gezegd gaan traditioneel 1 keer per weekend de hemelsluizen helemaal open, dus een goede regenjas achter de hand hebben is geen overbodige luxe.
Ja wij zeggen altijd dat het geen Jera is geweest als er geen enorme bui is geweest, waarbij mogelijk het festival word stilgelegd, als het al bezig is

• Leuk
Waarderingen: Mjz
Aah, je hebt Duitsers als buren gehad. Sterkte. Ja dit is op meer festivals wel een ding, en het zijn bijna altijd Duitsers.
Op Jera vooral proberen we in de rij al te luisteren of we Duitsers horen om ons heen, en als we een plek hebben, wachten we met opbouwen tot we zeker zijn geen Duitse taal om ons heen te horen :ROFLMAO:
Deze tactiek hanteren wij elk jaar ook. Normaal zijn Duitsers over het algemeen altijd dagdrinkers, maar op festivals zeer zeker niet. Laat staan de home stereo installaties 5.0 die ze ook altijd meenemen. Afgelopen 4 edities in ieder geval ver vandaan gelegen.

Wachttijden kunnen oplopen aan de inkom, maar dat gaat jaar na jaar beter. Verder zeer respectabele tot geen wachttijden, eender waar. De sfeer is top! Er heerst een ongelofelijk communitygevoel, door gelijkgestemde zielen en de talloze vrijwilligers die vaak niets met het genre hebben, maar je glimlachend van oor tot oor bedienen. Voor mij by far het gezelligste (grote) festival dat er is!

Als je niet op de camping verblijft, raad ik je zeker aan om een locker te nemen. Handig op eender welk festival, maar zoals hier al gezegd gaan traditioneel 1 keer per weekend de hemelsluizen helemaal open, dus een goede regenjas achter de hand hebben is geen overbodige luxe.
Ja zo'n locker is altijd handig. Zag alleen dat je op de Jera site nog naar de kluisjes van de 2025 editie wordt doorgeleid maar dat zal binnenkort wel een keer aangepast worden.

Ja wij zeggen altijd dat het geen Jera is geweest als er geen enorme bui is geweest, waarbij mogelijk het festival word stilgelegd, als het al bezig is
Remember het jaar waar boysetsfire werd stilgelegd (of daar stond ik toch op dat moment). "Gelieve de tent te verlaten, het wordt te gevaarlijk." (iemand fluistert iets in) "Gelieve in de tent te blijven, maar weg van de palen te gaan staan."

Ik zat niet echt in met de storm, maar dat paniekvoetbal was toch niet héél geruststellend op dat moment. Ik heb met wat vrienden Pukkelpop 2011 meegemaakt, en we keken toch even bang naar elkaar. 😅

Deze tactiek hanteren wij elk jaar ook. Normaal zijn Duitsers over het algemeen altijd dagdrinkers, maar op festivals zeer zeker niet. Laat staan de home stereo installaties 5.0 die ze ook altijd meenemen. Afgelopen 4 edities in ieder geval ver vandaan gelegen.
I am german but I try to avoid Germans as well, when going to other countries.... 😉
There are many decent folks from here, but I have bad memories as well...

Ik verwacht de band Feels Like Heaven ook dit jaar. Zou ik heel blij mee zijn, die hebben 1 van mijn favoriete albums van het jaar gedropt.

Zitten leden van Speedway in en die hebben gisteren samen een grote EU tour aangekondigd. Bij Jera staat nog; No Feels Like Heaven. Maar op mijn reactie dat ik hoopte dat ze ook op Jera komen kreeg ik een 😏

Daar is de Line Up voor de Sparrow!
Lekker met z'n allen naar Het Goede Doel en Alle Kleuren!
1000150186.jpg

Maar zonder grap. Ik ben wel blij met Authority Zero, Zeke, Grade 2 en The Dwarves 👌🏼

Maar zonder grap. Ik ben wel blij met Authority Zero, Zeke, Grade 2 en The Dwarves 👌🏼
Daar is de Line Up voor de Sparrow!
Lekker met z'n allen naar Het Goede Doel en Alle Kleuren!
Bekijk bijlage 19369
Dat gaat wel gebeuren haha! Verder Authority Zero, Paceshifters play Nirvana (op Paaspop grandioos goed) en TSS op mijn lijstje erbij gezet. Wanneer verwachten we de Timetable?

Vandaag is de laatste (hele) dag om je aan te melden als vrijwilliger. 5,5 uur werken voor een dag gratis toegang. Extra handen zijn *altijd* welkom (zeker - en heel letterlijk - bij Podiumbeveiliging :sneaky:). Morgen, 1 mei, om 10u stopt de inschrijving.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: PimSp en won666
Over die nachtrust, oude lul die voor het eerst naar JOA gaat dit jaar: weten jullie of die 'glamping' plekken op Jera net als bij veel andere festivals op een wat meer afgelegen (lees stille) plek liggen?

Over die nachtrust, oude lul die voor het eerst naar JOA gaat dit jaar: weten jullie of die 'glamping' plekken op Jera net als bij veel andere festivals op een wat meer afgelegen (lees stille) plek liggen?
Op een plaatje dat online te vinden is van Jera 2025 staat er wel een plek met pre-pitched tents. Zelf nog niet daar geweest maar lijkt me dat daar de glamping is.

510456274_725932043421719_7537745560948526776_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: waitingroom
Wanneer verwachten we de Timetable? Ik denk over een weekje of 2 á 3 ongeveer of wat verwachten jullie? Alle festivals in de omgeving hebben hem namelijk al gedeeld, maar ik weet uit ervaring dat Jera altijd wel erg laat zijn.

Laatst bewerkt:
Wanneer verwachten we de Timetable? Ik denk over een weekje of 2 á 3 ongeveer of wat verwachten jullie? Alle festivals in de omgeving hebben hem namelijk al gedeeld, maar ik weet uit ervaring dat Jera altijd wel erg laat zijn.
Meestal eind mei. Dus ik verwacht hem ook over zo'n 2 á 3 weken.

Altijd al iets willen weten van de organisatie van Jera On Air? Dit is het moment! Via onderstaand topic kun je vragen stellen die Jera 20 mei waar mogelijk zal beantwoorden.

Users who are viewing this thread