Into the Grave 2016

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0



Het valt op 12 en 13 augustus dit jaar, is toch in een kleine tijd uitgegroeid tot een van de betere metalfestivals in het land. Prijs is wel redelijk omhoog geschoten maar de bands die er staan mogen er wezen. Ben er waarschijnlijk alle twee de dagen bij.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Eerste gedachte was WAUW, dat is een mooie line-up, maar toen zag ik de prijs.
Maar Cityrock is dus ter ziele, begrijp ik uit het feit dat het nu een 2-daags festival is geworden?
Even kijken wat er op Alcatraz speelt, want ze zullen wel flink wat bands delen met dat festival
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Rick wrote:
Eerste gedachte was WAUW, dat is een mooie line-up, maar toen zag ik de prijs.


Jij vindt 45 euro voor twee dagen veel geld?

Zonder camping e.d.? Zet het af tegen Forta en het is zeker niet erg goedkoop. Dat gezegd hebbende zou ik er niet over vallen als ik een van de headliners graag zou willen zien, maar eerst maar eens de volledige lineup afwachten. Ze schieten wel omhoog qua prijs, maar zolang de 'kwaliteit' meestijgt is er imho niet zoveel mis mee.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Heb er zin in! Tickets voor beide dagen zijn binnen.

Erg verbaasd over Slayer, heeft de organisatie goed gedaan!
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Pfoe deze line up bevalt me toch heel goed, kijken of ik deze editie wel de reis van zuid Limburg naar Leeuwarden ga maken.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Rick wrote:
Eerste gedachte was WAUW, dat is een mooie line-up, maar toen zag ik de prijs.


Jij vindt 45 euro voor twee dagen veel geld?


Zonder camping e.d.? Zet het af tegen Forta en het is zeker niet erg goedkoop. Dat gezegd hebbende zou ik er niet over vallen als ik een van de headliners graag zou willen zien, maar eerst maar eens de volledige lineup afwachten. Ze schieten wel omhoog qua prijs, maar zolang de ‘kwaliteit’ meestijgt is er imho niet zoveel mis mee.

Dat klinkt voor mij niet logisch. FortaRock heeft ook geen camping. Hoofddag Forta kost 49 euro en de hoofd dag van Into The Grave kost 35 euro.
Omhoog wat betreft prijs inderdaad maar de line up (nog niet eens compleet) vereist dat ook wel.

Ik vind het een spotprijsje met deze namen.


 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Loveless wrote:
Land Graaf wrote:
Rick wrote:
Eerste gedachte was WAUW, dat is een mooie line-up, maar toen zag ik de prijs.


Jij vindt 45 euro voor twee dagen veel geld?


Zonder camping e.d.? Zet het af tegen Forta en het is zeker niet erg goedkoop. Dat gezegd hebbende zou ik er niet over vallen als ik een van de headliners graag zou willen zien, maar eerst maar eens de volledige lineup afwachten. Ze schieten wel omhoog qua prijs, maar zolang de ‘kwaliteit’ meestijgt is er imho niet zoveel mis mee.


Dat klinkt voor mij niet logisch. FortaRock heeft ook geen camping. Hoofddag Forta kost 49 euro en de hoofd dag van Into The Grave kost 35 euro.
Omhoog wat betreft prijs inderdaad maar de line up (nog niet eens compleet) vereist dat ook wel.

Ik vind het een spotprijsje met deze namen.

Met dien verstande dat de headliner op vrijdag speelt ;)
Voor die 35 euro mis je dus wel Slayer dan
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Loveless wrote:
Land Graaf wrote:
Rick wrote:
Eerste gedachte was WAUW, dat is een mooie line-up, maar toen zag ik de prijs.


Jij vindt 45 euro voor twee dagen veel geld?


Zonder camping e.d.? Zet het af tegen Forta en het is zeker niet erg goedkoop. Dat gezegd hebbende zou ik er niet over vallen als ik een van de headliners graag zou willen zien, maar eerst maar eens de volledige lineup afwachten. Ze schieten wel omhoog qua prijs, maar zolang de ‘kwaliteit’ meestijgt is er imho niet zoveel mis mee.


Dat klinkt voor mij niet logisch. FortaRock heeft ook geen camping. Hoofddag Forta kost 49 euro en de hoofd dag van Into The Grave kost 35 euro.
Omhoog wat betreft prijs inderdaad maar de line up (nog niet eens compleet) vereist dat ook wel.

Ik vind het een spotprijsje met deze namen.


Met dien verstande dat de headliner op vrijdag speelt
1f609.png

Voor die 35 euro mis je dus wel Slayer dan

Dan mag je je al helemaal schamen want dan krijg je Slayer als bonus voor 10 euro.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Heb ook gelijk kaartjes aangeschaft. Vind het ook een redelijk relaxed prijsje voor deze namen. Hebben ze goed voor elkaar daar!
Daarnaast heb ik het probleem ook niet dat ik overnachting moet zoeken aangezien ik met een vriend ga die daar woont.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
+ Unearth en Voivod.

Tof festivalletje hebben we hier gekregen in leeuwarden, leuke line up voor het hoge noorden!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
ALESTORM kan van de lijst geschrapt worden. Geven de voorkeur aan het werken aan een nieuw album.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken