Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Brian wrote:
Ayreon! Zaterdag 14 september. Nu al (voor officiele verkoop) uitverkocht trouwens. Andere data nog wel kaartjes voor beschikbaar.

Ook:
+ Damian Wilson, solo acoustic – 12 dec Enschede (jouwn held @dennisvdbr
1f609.svg
)
+ Indian Askin, Hengelo – 16 maa

Nice, goed gedaan! Ik wilde morgen klaar gaan zitten voor de zaterdag, maar damn, al uitverkocht. Dan maar proberen voor de vrijdag. De mensen die wachten tot vrijdag vissen echt achter het net denk ik.

Gewoon in de Pre-pre-sale al. Vrijdag is echt te laat ja.
Ik heb zelf geluk gehad want ik had zelf een link voor morgen. Een vriendin van me had 2 kaarten gekocht omdat ze niet alleen wou, maar ze wist nog niet met wie. Laat ik die nou net toevallig vandaag zijn tegen gekomen. 1+1=2

Hier ook een ticket voor Tool. Dat ging toch sneller dan verwacht, het lijkt al helemaal uitverkocht.

04/11 - IDLES - Melkweg
27/11 - Interpol - Tivoli
02/12 - Ryley Walker - Paradiso Noord
08/12 - Kikagaku Moyo e.a. - Paradiso
16/12 - Árstídir - Paradiso Noord
15/03 - Spiritualized - Paradiso
30/05 - Primavera Sound 2019
18/06 - Tool - Ziggo Dome

Manman wat een stress, kon maar 1 ticket tegelijk krijgen maar nu wel 2 staanplekjes in de pocket, heel veel zin in om deze legendes aan het werk te zien!

Tool in de pocket, maar geen staanplaatsen. Ergens tweede ring. Gelukkig is het geluid in de hele ziggo dome dik in orde. Dus wordt vast genieten.

Tool in de pocket, maar geen staanplaatsen. Ergens tweede ring. Gelukkig is het geluid in de hele ziggo dome dik in orde. Dus wordt vast genieten.

Same here. Hopen op nog een tweede show voor kans op staanplaatsen, anders blij hiermee.

Mij was het eigenlijk zonder problemen gelukt (zowel via mijn telefoon als via mijn laptop). Voor mijn gevoel was het dus niet zo druk, maar blijkbaar toch snel gegaan.

Mij was het eigenlijk zonder problemen gelukt (zowel via mijn telefoon als via mijn laptop). Voor mijn gevoel was het dus niet zo druk, maar blijkbaar toch snel gegaan.

Lucky bastard! Bij ons hebben we met 3 man sterk netaan kaarten kunnen bemachtigen haha

Met alle Tool blijdschap hier wil ik toch even melden dat het me gelukt is om kaarten te scoren voor Ayreon voor de vrijdagshow!! Ontzettend blij mee. Ayreon op Graspop staat in mijn top 3 shows allertijden en kijk ontzettend uit naar de show in 013.

Nice!
Ik kwam om 10.02 in verkoopscherm en kon al geen Staan meer krijgen..

Hier ook Tool in de pocket. Geen staanplaatsen , maar een keer zitten. Ben benieuwd. Nog nooit gezeten in de Ziggo.
Na 1993 LL de eerste keer nu na bijna 26 jaar(!) weer. In de tussentijd nog een aantal keer gezien onder andere ook de laatste keer in 2007. Ook nog in Berlijn gezien. Was een tof weekend. Tool en Roger Waters in één weekend ?

Is het noodzakelijk morgen meteen Werchter tickets te scoren of loopt dat niet storm?

On topic: Tool voor een maat van me

Users who are viewing this thread