Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het gaat hier al net zo lekker als in de voetbalpool XD. Telt hier ook dat de mensen met het meest verstand onderaan staan omdat Werchter rare dingen doet?
Het gaat hier al net zo lekker als in de voetbalpool XD. Telt hier ook dat de mensen met het meest verstand onderaan staan omdat Werchter rare dingen doet?
Beetje jammer hoe zotveel ik juist had op m'n poster die ik postte ten opzichte van de namen die ik eind deze zomer doorstuurde. Veel kan veranderen natuurlijk.. Zo dingen als The 1975 of Aurora bv. Gemakkelijk te voorspellen natuurlijk, maar toch gemist.
Beetje jammer hoe zotveel ik juist had op m'n poster die ik postte ten opzichte van de namen die ik eind deze zomer doorstuurde. Veel kan veranderen natuurlijk.. Zo dingen als The 1975 of Aurora bv. Gemakkelijk te voorspellen natuurlijk, maar toch gemist.
Helemaal mee eens. Een Puscifer was ook logisch geweest aangezien die er volgens mij al hadden moeten staan en we al wisten dat die gingen touren. En toch hebben we die niet doorgegeven.
24 namen
artiesten die niemand had geraden zijn er toch maar liefst 9 stuks: Nathaniel Rateliff & The Night Sweats The Interrupters
Adekunle Gold
Dean Lewis Xavier Rudd
Lovejoy
Pip Millett
Gabriels
Jacob Collier