Het grote Presale topic

Via de site van Raye kan je je ook inschrijven voor een pre sale. Zou vandaag om 10u moeten zijn. Alleen nog geen code ontvangen via de mail.

Ik zit in beide presales voor RAYE, 3k en 5k wachtenden voor me en amper vooruitgang. 🤔

Ik zat in de presale maar na de aftellende wachtrij kwam ik op een pagina met een teller die aftelt naar morgen.

In Belgie is de presale dus morgen pas?

Ik zit in beide presales voor RAYE, 3k en 5k wachtenden voor me en amper vooruitgang. 🤔
Had ik ook last van (Mastercard presale), duurde 6 minuten om van plek 580 naar een ticket te gaan — veel langer dan normaal. Wel gelukt ✌️

Ik zat in de artist presale voor Raye, die gelijktijdig is met de Mastercard presale voor de Ziggo Dome. Vanaf plek 850 is het gelukt om kaarten (staan) te kopen.

Ik heb ook staplaatsen uit de Mastercard presale weten te halen. Artist presale was kansloos...

Ik zat in de artist presale voor Raye, die gelijktijdig is met de Mastercard presale voor de Ziggo Dome. Vanaf plek 850 is het gelukt om kaarten (staan) te kopen.
zelfs van plaats 6000 lukt het nog voor staanplaatsen. Denk dat er veel mensen op de verkeerde link geklikt hadden

Users who are viewing this thread

• MarkD