Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij was je met een code zo goed als verzekerd van tickets. Ik kan het nieuwsbericht niet meer vinden, maar ze lieten weten dat slechts een klein gedeelte van de tickets voor de vrije verkoop is. Ik verwacht dus zo'n 80-90% via de pre-sale
Ik heb ook die agora pass maar zie nergens iets van een uitsluitsel van presale? Ik ga er van uit dat wanneer je geselecteerd bent, je dat wel had geweten... Maar hoe kan ik nou zien of dat zeker zo is? Zie in die pass vrijwel niks van duidelijkheid en ook per mail niks ontvangen.
Ik heb ook die agora pass maar zie nergens iets van een uitsluitsel van presale? Ik ga er van uit dat wanneer je geselecteerd bent, je dat wel had geweten... Maar hoe kan ik nou zien of dat zeker zo is? Zie in die pass vrijwel niks van duidelijkheid en ook per mail niks ontvangen.