Het grote Presale topic

Hier voor Amsterdam helaas ook geen geluk. Mocht iemand een code hebben en deze willen delen, houd ik me aanbevolen! 😁

Lekker hier ook. Als nummer 270 ook nog kaarten. Toch benieuwd hoeveel kaarten ze hebben vrijgegeven voor de presale
Volgens mij was je met een code zo goed als verzekerd van tickets. Ik kan het nieuwsbericht niet meer vinden, maar ze lieten weten dat slechts een klein gedeelte van de tickets voor de vrije verkoop is. Ik verwacht dus zo'n 80-90% via de pre-sale

Ik heb ook die agora pass maar zie nergens iets van een uitsluitsel van presale? Ik ga er van uit dat wanneer je geselecteerd bent, je dat wel had geweten... Maar hoe kan ik nou zien of dat zeker zo is? Zie in die pass vrijwel niks van duidelijkheid en ook per mail niks ontvangen.

Ik heb ook die agora pass maar zie nergens iets van een uitsluitsel van presale? Ik ga er van uit dat wanneer je geselecteerd bent, je dat wel had geweten... Maar hoe kan ik nou zien of dat zeker zo is? Zie in die pass vrijwel niks van duidelijkheid en ook per mail niks ontvangen.
Ze lieten je gisteren om 18:00 weten of je ingeloot was. Ik kreeg exact om 18:00 deze notificatie:

1739455231566.png

Na het inloggen was mijn code zichtbaar. Vanochtend om 10:00 verschenen de linkjes naar alle pre-sales

Ik heb een ticket voor Parijs!!! Niet via Ticketmaster, maar via de venue. Om 10u klokslag ververst en gekocht. Heeeeel blij mee.

• Leuk
Waarderingen: Franzzz

Users who are viewing this thread