Het grote Presale topic

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Moet je artiesten nooit volgen om die linkjes te krijgen?

Het volgende plaatste ze zelf onder haar instagram post:

"Topluisteraars op @spotifynl @spotifybe krijgen vandaag misschien toegang tot de exclusieve spotify pre-sale. Neem een kijkje in je mailbox om te zien of je er bij bent. General tickets zijn te koop vanaf 9 februari om 10u."

Ze heeft het hier dus wel specifiek over topluisteraars. Maar misschien heb je wel gelijk, want ik volgde haar nog niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
Het volgende plaatste ze zelf onder haar instagram post:

"Topluisteraars op @spotifynl @spotifybe krijgen vandaag misschien toegang tot de exclusieve spotify pre-sale. Neem een kijkje in je mailbox om te zien of je er bij bent. General tickets zijn te koop vanaf 9 februari om 10u."

Ze heeft het hier dus wel specifiek over topluisteraars. Maar misschien heb je wel gelijk, want ik volgde haar nog niet.
Even opgezocht. Het gaat om topluisteraars volgens de data van Spotify, dus daar moet je geluk hebben. Maar... als je een artiest volgt, krijg je gegarandeerd een presalelink, mits de artiest dat heeft aangegeven (alleen da's vrijwel altijd).
 
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Even opgezocht. Het gaat om topluisteraars volgens de data van Spotify, dus daar moet je geluk hebben. Maar... als je een artiest volgt, krijg je gegarandeerd een presalelink, mits de artiest dat heeft aangegeven (alleen da's vrijwel altijd).
Voortaan dus altijd op de follow knop klikken zodra je een nieuwe artiest ontdekt. Thanks voor het uitzoeken :)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Is dit zo? Nog nooit zo over nagedacht
Ik kreeg hem omdat ik zo baggerveel heb geluisterd. Dus waarschijnlijk zit je dan in de top XXXX van luisteraars landelijk oid. Was ooit een podcast met Wilbert Mutsaerts over toen hij nog bij Spotify Benelux zat over hoe zoiets in z'n werk (kan) gaan. Concept zal wel niet zoveel veranderd zijn.
 

Symon_1989

Playlistbediener
29 okt 2021
8
2
Is er iemand met een voorverkoop linkje of code voor War on Drugs in De Oosterpoort? Dat zou vandaag moeten zijn.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
ja, wat? ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van WOD, en volg ze op spotify.. maar geen code
 

Broccoli Rob

Campingartiest
18 aug 2017
88
154
Iemand al gelukt? Ik krijg steeds de volgende melding: Je hebt te veel tickets geselecteerd voor de volgende prijs/prijzen: PRESALE (nog 2 beschikbaar):
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken