Ik ga nog even afwachten om commentaar te geven over de aankondiging van Hellfest. Ik wil eerst eens zien wat ze voor ogen hebben. Als alles op dezelfde plaats zou doorgaan, is het waanzin. Aangezien ze naar 70.000 bezoekers per dag willen gaan, is dat alleen mogelijk mits een fikse uitbreiding van het terrein. Maar de enige plaats waar het misschien kan, is waar de camping nu is. Als het iets eenmalig is, tot daar aan toe. Maar als ze de Werchter toer op willen gaan, ben ik geen voorstander.
De hitte is ook iets waar men hier, maar ook elders, toch ernstig rekening mee zal moeten houden. Maar hoe?
Een verslag van mijn Hellfest volgt later nog …