FR Hellfest 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter imac
  • Startdatum Startdatum
Vandaag de warmste dag op Hellfest. Met 40* te warm (voor mij). Maar ik heb me wel al goede geamuseerd.

Hellfest idd volgend jaar 300 bands en 10 podia. Wacken toestanden. Veel te groot. Door het bos de bomen niet meer zien

Wie heeft er tips om aan tickets te geraken voor hellfest volgend jaar? Schijnt aardig pittig te zijn..

Ik ga nog even afwachten om commentaar te geven over de aankondiging van Hellfest. Ik wil eerst eens zien wat ze voor ogen hebben. Als alles op dezelfde plaats zou doorgaan, is het waanzin. Aangezien ze naar 70.000 bezoekers per dag willen gaan, is dat alleen mogelijk mits een fikse uitbreiding van het terrein. Maar de enige plaats waar het misschien kan, is waar de camping nu is. Als het iets eenmalig is, tot daar aan toe. Maar als ze de Werchter toer op willen gaan, ben ik geen voorstander.

De hitte is ook iets waar men hier, maar ook elders, toch ernstig rekening mee zal moeten houden. Maar hoe?

Een verslag van mijn Hellfest volgt later nog …

Doe dan gewoon weer twee weekenden, net als in 2022. Dit maakt het alleen maar vervelend inderdaad voor clashes en die zijn er nu al best veel.

• Leuk
Waarderingen: won666
Er waren eerder al geruchten dat de camping zou verhuizen en dat er bussen nodig zouden zijn voor camping - festival in 2027.
Heb je daar meteen die nodige uitbreiding, en ook toch een stuk bevestiging van het gerucht.

Je hebt als bezoeker wel meer keuze. Dat is altijd wel tof imo. Benieuwd waar ze mee komen.
En lekker gemaakt met veel bands die je wil zien maar in de praktijk vies blijkt tegen te vallen omdat veel samenvalt.

Overigens kan je er wel vanuit gaan dat de vulling vooral aan de onderkant van het affiche zal zitten.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
En lekker gemaakt met veel bands die je wil zien maar in de praktijk vies blijkt tegen te vallen omdat veel samenvalt.
Ja, maar dat kan altijd wel zo zijn natuurlijk. Ik vind het vooral mooi dat dit betekent dat er blijkbaar een hoop gaat touren en beschikbaar is.

• Leuk
Waarderingen: saurus
I don't think it will be at the bottom of the poster. They are creating entirely new stages and each will need a decent headliner. We may see more opening of the styles in the mainstages as heavier groups will likely push to the new stages.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread