FR Hellfest 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter imac
  • Startdatum Startdatum

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
499
632
Hellfest - 1 (2).jpeg

Vandaag start de voorverkoop voor Hellfest 2026. Vanaf 13u00 kan je je geluk proberen.

het is bij 2 tickets gebleven. wat betekend dat we dus nog opzoek moeten naar 2 extra tickets

Ik hoop dat ze bij Hellfest gauw met de affiche komen. Ik ben echt zeer nieuwsgierig wie er zal staan. Gojira en System of a Down meer dan waarschijnlijk niet, want ze geven zelf aan dat ze op andere plaatsen in Frankrijk gaan spelen, nergens anders. Gojira op het Heavy Weekend festival in Nancy, SOAD speelt 2 dagen in Parijs. Iron Maiden is een grote kanshebber, al is hun concert de dag na Hellfest in Parijs nog niet uitverkocht. Al scheelt het niet veel,meer.

Ik hoop dat ze bij Hellfest gauw met de affiche komen. Ik ben echt zeer nieuwsgierig wie er zal staan. Gojira en System of a Down meer dan waarschijnlijk niet, want ze geven zelf aan dat ze op andere plaatsen in Frankrijk gaan spelen, nergens anders. Gojira op het Heavy Weekend festival in Nancy, SOAD speelt 2 dagen in Parijs. Iron Maiden is een grote kanshebber, al is hun concert de dag na Hellfest in Parijs nog niet uitverkocht. Al scheelt het niet veel,meer.
Dit is altijd maar in december toch de gehele affiche;

Dit is altijd maar in december toch de gehele affiche;
December valt dit jaar iets vroeger ;-) Op 10 november de volledige affiche. Ik zit maandagavond in ieder geval klaar. Ik hoop stilletjes op Iron Maiden en Ghost. Maar ze mogen me ook verrassen met Queensryche, h.e.a.t of Dynazty. En als het echt zou tegenvallen, kunnen we nog altijd onze kaarten terug verkopen, en alsnog afzakken naar Graspop. Alleen is het daar zo verdomd leuk. Alles kan, niets moet.

December valt dit jaar iets vroeger ;-) Op 10 november de volledige affiche. Ik zit maandagavond in ieder geval klaar. Ik hoop stilletjes op Iron Maiden en Ghost. Maar ze mogen me ook verrassen met Queensryche, h.e.a.t of Dynazty. En als het echt zou tegenvallen, kunnen we nog altijd onze kaarten terug verkopen, en alsnog afzakken naar Graspop. Alleen is het daar zo verdomd leuk. Alles kan, niets moet.
Neem inderdaad aan dat Iron Maiden er staat. Die stonden er laatste keer met de vorige tour in 2023.
Guns N Roses zie ik ook wel als kanshebber die stonden er laatste keer 2022 en lijken 2025 een festival rits af te werken

Top....heb de indruk dat ieder jaar altijd iets vroeger begint te komen...wat ik persoonlijk niet erg vind....ik heb geen kaarten voor Hellfest maar hopelijk valt het goed uit voor jullie dit jaar... wat daar meestal zo wel is...Anders tot op Graspop é.

Foo Fighters komt morgen zo schijnt ook met Europese data. Ben eens benieuwd of Hellfest er dan ook inderdaad bijstaat desondanks Hellfest normaal minder snel herhalingen boekt.

Wordt een spannende dag morgen. En dat op mijn verjaardag 😎

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Too soon for them to be back. TBH I doubt they will do Hellfest again

My guess is:

GNR - Iron Maiden - BMTH - Deftones
Sabaton - Volbeat - Limp Bizkit - Twisted Sister

G5ZepunWoAAJUrc

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Au. Undercard wel weer redelijk geboekt, zitten weer mooie dieptenamen in, maar aan de top is het weer karig. Lang geleden dat we dat van een Hellfest-affiche konden zeggen.

Pluspuntje: die zaterdag de hele dag in de Valley hangen!

Laatst bewerkt:
Waar zijn de grote exclusives naartoe? Het kan niet altijd lukken natuurlijk maar dan mogen we met Graspop zeker niet klagen momenteel.

Au. Undercard wel weer redelijk geboekt, zitten weer mooie dieptenamen in, maar aan de top is het weer karig. Lang geleden dat we dat van een Hellfest-affiche konden zeggen.

Pluspuntje: die zaterdag de hele dag in de Valley hangen!
Die zondag in the Valley ook volledig mijn ding. Goeie undercard, matige mains.

Poging zoveel om dit topic ergens anders onder te brengen...

Hellfest heeft een kleine verandering van de line-up aangekondigd.
Hellbangers, for reasons beyond our control, we regret to announce the cancellation of POGO CAR CRASH CONTROL, PRIMITIVE MAN, and AUSTERE.

No need to keep you waiting—we are pleased to announce their replacements, who will strengthen the 2026 lineup ⬇️

📅 FRIDAY 19 | WARZONE
❌ OUT : POGO CAR CRASH CONTROL
✅ IN : DYING WISH (@dyingwishhc)

📅 FRIDAY 19 | VALLEY
❌ OUT : PRIMITIVE MAN
✅ IN : CONJURER (@conjureruk)

📅 SUNDAY 21 | TEMPLE
❌ OUT : AUSTERE
✅ IN : MIDNIGHT ODYSSEY (@midnightodyssey_official)

Users who are viewing this thread

• imac