FR Hellfest 2025

John Garcia ken ik van Kyuss, maar HERMANO deed op geen enkele manier een belletje rinkelen. Niet dat ze een heel uitgebreide discografie hebben maar wat is het album om te luisteren ?
Zonde. Misschien dat je Steve Earle ook van The Afghan Whigs kent? Die is er wel na het eerste album mee gekapt, maar toch. Voor de rest zijn het inderdaad niet de meest in het oog springende namen. Zou lekker Only a Suggestion aanslingeren (doe ik dat ook...)!

• Leuk
Waarderingen: johanra
04178f906b1fb297bacb0b0d8d5ce91c205ffd35.png

Ik ga niet (wegens Graspop) maar als ik zou gaan, was dit ongeveer waarschijnlijk mijn loopschema

Donderdag
Seven Hours After Violet
Mental Cruelty
Fit For An Autopsy
Till Lindemann
Whitechapel
Electric Callboy
--> Jammer van Airbourne en Apocayptica, maar MC en FFAA in het donker lijkt mij cooler ook al ben ik eigenlijk meer fan van Airbourne en Apocalyptica

Vrijdag
Charlotte Wessels
Burning Witches
Kittie
3 Inches Of Blood
Tankard
Exodus
Muse
--> Wreed spijtig van Nervosa, maar Kittie nog nooit gezien. Ook spijtig van Sacred Reich en Spiritbox, maar Muse en 3IOB ook nog nooit gezien

Zaterdag
Majestica
Pest Control
Freak Kitchen
Beyond The Black
Nasty
Stick To Your Guns
Savatage
Judas Priest
Scorpions
Dream Theater
--> Niks op aan te merken

Zondag
Basterdane
Guilt Trip
Lorna Shore
Motionless In White
Linkin Park
--> Ook niks op aan te merken

Die vrijdag heeft wel een mooi rijtje als je het zo ziet van The Cult > Epica > The Hu > Within Temptation > Muse!

Ik bedoel eigenlijk dat er voor mij niet echt clashes zijn op die dag. Wat zijn jouw favorieten die dag?
Zo’n beetjes alles wat in Valley, Altar, en Temple speelt, waarvan Valley en Altar telkens clashen. Niet te doen voor mij dus, die dag. Conan - Persefone, The Ocean - Windhand, en Russian Circles - Leprous zijn de ergste clashes. Maar jij zou überhaupt nauwelijks bij die podia komen, vandaar mijn reactie. Niet te serieus nemen heh ;)

Zo’n beetjes alles wat in Valley, Altar, en Temple speelt, waarvan Valley en Altar telkens clashen. Niet te doen voor mij dus, die dag. Conan - Persefone, The Ocean - Windhand, en Russian Circles - Leprous zijn de ergste clashes. Maar jij zou überhaupt nauwelijks bij die podia komen, vandaar mijn reactie. Niet te serieus nemen heh ;)
The Ocean en Persefone zijn heerlijke bands wel. Maar The Ocean al vaak gezien, en Savatage nog nooit. Ook niet echt een probleem, toch niet zo groot als bij Nervosa en Kittie bv dat ik wel 2 van m'n favorieten zijn. Persefone ken ik nog niet zo heel lang, nog maar één maal gezien in Gent maar hun muziek is vrij ingewikkeld , dus toch eerder Beyond The Black voor mij, zeker als vooral power liefhebber ;)

Het valt mij wel op dat ze in The Altar naar mijn zin enkele zeer mooie dingen gedaan hebben dit jaar eigenlijk

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread