Hardrock & Metal Chat

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
359
735
Ja kleiner misschien wel maar ze slagen er wel in Megadeth te boeken, iets wat Alcatraz niet lukte (omdat de band liever in Lokeren zal gespeeld hebben). En vaak delen beide festivals vele namen. Maar inderdaad, in het geheel valt Dynamo kleiner uit. Daarom geen gezellig festival.

Mja, maar Alcatraz had ook al Korn, Nightwish, Within Temptation, Limp Bizkit en Sabaton, allemaal bands die groter zijn dan Megadeth. Alcatraz heeft zeker een bovengrens, maar die ligt wel hoger dan Megadeth, dat waren gewoon de omstandigheden.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
Release dsy voor spiritbox en silent planet. Hoop dat silent planet op een van de Belgische festivals staat
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.739
8.655
Na hem een stuk of honderd keer gehoord te hebben, kan ik wel zeggen dat die nieuwe (inmiddels al een maand oud) single van Lamb of god wel heel lekker is. Kan niet wachten tot hun volgende tour, want daar ben ik bij.

 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
28 cancels en counting voor hell & heaven festival in Mexico meeste bands spreken van niet betalen van de voorschotten en niet nakomen van andere afspraken. En dit niet voor de eerste keer op dat festival

Ik denk dat we toch tevreden mogen zijn dat zo'n toestanden nagenoeg onmogelijk zijn bij ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Joslittel

TNFke

Support act
16 jan 2014
827
803
28 cancels en counting voor hell & heaven festival in Mexico meeste bands spreken van niet betalen van de voorschotten en niet nakomen van andere afspraken. En dit niet voor de eerste keer op dat festival

Ik denk dat we toch tevreden mogen zijn dat zo'n toestanden nagenoeg onmogelijk zijn bij ons.
Eurorock en Vestiville nie vergeten. Dat W-Festival en aanhangsels heeft ook al een mooi brokkenparcours afgelegd.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.676
3.501
Slipknot wordt straks ook gewoon een merk en gimmick. Net als Kiss. Dus we houden de sound, maar leden zijn in te wisselen.

Misschien Kiss niet beste voorbeeld, maar dan bijvoorbeeld Ghost. Merk is belangrijker als individuele leden🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.766
3.518
Dit verrast me niet echt; de chemie van de bandleden was al ver te zoeken op de laatste passage @ Graspop. Vrees dat de hele band weleens een hiatus kan nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Joslittel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.676
3.501
Dit verrast me niet echt; de chemie van de bandleden was al ver te zoeken op de laatste passage @ Graspop. Vrees dat de hele band weleens een hiatus kan nemen.
Ben het helaas met je eens. Ook ik vond de laatste passage op GMM tegenvallen. Mijn zoon vond het gelukkig geweldig.
Maar voor mij miste ik bijvoorbeeld de energie van pakweg het optreden op Dynamo 2000. Maar da's ook wel een beetje heimwee. Heb na die tijd ook heel gave concerten van ze mogen aanschouwen
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en won666

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
Wat is dat toch een zooitje ongeregeld. Dit is echt totale controle van Corey en Shawn.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
"Creatieve beslissing".
"Iedere band moet evolueren".

Alsof die snotneus iets te zeggen had. Jammer voor hem, hij was van kinds af aan fan.

Ik was ooit die-hard fan, helaas voel ik tegenwoordig weinig voor Slipknot. Ik heb TESF ook amper beluisterd.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita

jbj

Dagopener
11 okt 2022
638
915
Jammer. Wat is er aan de hand bij Slipknot? Op dit moment voelt het alsof ze een bedrijf runnen, nog war willen teren op de naam, nog wat cashen en het daarna aftrappen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Hierboven is eigenlijk alles al wel gezegd. Wat een chaos bij Slipknot en het was aan de show op Graspop af te lezen. Geen chemie, gemaakte show. Jammer jammer..
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken