Hardrock & Metal Chat

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
@DadRock Tnx voor de tip. Dat is voor concerten inderdaad super voordelig. Helaas begint het festival al om 14:00 dus dan zou ik als nog €14 kwijt zijn van 14:00 tot 00:00.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
@DadRock Tnx voor de tip. Dat is voor concerten inderdaad super voordelig. Helaas begint het festival al om 14:00 dus dan zou ik als nog €14 kwijt zijn van 14:00 tot 00:00.
Dan kun je mogelijk parkeren bij Voorstadslaan/waterkwartier. Daar kun je langs de weg gratis parkeren (let op, niet overal). Is ook niet heel ver lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Powertrip instagram and reddit is on fire because of the bad sound, bad organisation and of course, another shitty performance from GNR 🤣
Het leek me beter hier te reageren, aangezien dit (hopelijk) niks met Graspop 2024 te maken heeft.

Maar man man man, wat een shitzooi zeg. Even reddit gecheckt en het klinkt echt precies als de grote overpriced puinhoop die ik stiekem altijd al van verwachtte:

IMG_4089.jpeg
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Het leek me beter hier te reageren, aangezien dit (hopelijk) niks met Graspop 2024 te maken heeft.

Maar man man man, wat een shitzooi zeg. Even reddit gecheckt en het klinkt echt precies als de grote overpriced puinhoop die ik stiekem altijd al van verwachtte:

Bekijk bijlage 6521
Dit zijn dus allemaal dingen die je ook wel kon invullen voordat je tickets koopt. Dan heb je simpelweg veel te hoge verwachtingen. Als je dat dan eenmaal doet, leg je jezelf er gewoon bij neer dat dit gaat gebeuren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Dit zijn dus allemaal dingen die je ook wel kon invullen voordat je tickets koopt. Dan heb je simpelweg veel te hoge verwachtingen. Als je dat dan eenmaal doet, leg je jezelf er gewoon bij neer dat dit gaat gebeuren.
600 dollar betalen, het podium niet kunnen zien en de schermen werken niet fatsoenlijk is de verwachting? Dan zijn de verwachtingen wel heel laag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
600 dollar betalen, het podium niet kunnen zien en de schermen werken niet fatsoenlijk is de verwachting? Dan zijn de verwachtingen wel heel laag.
Je weet van tevoren dat dit een gigantisch massaal evenement gaat worden. Dan kan je ook een beetje realistisch zijn en die verwachtingen wat bij stellen... En ja, ook al betaal je daar 600 dollar.

Als je verder naar achteren staat, zit er inderdaad vertraging op de lijn en lopen beeld en geluid niet gelijk. Dat is bij andere festivals/concerten echt niet zo heel veel beter geregeld. Dure eten had je ook enigszins kunnen verwachten, maar ik lees ook dat er wel gewoon eten mee het terrein op mag, dus maak daar dan gebruik van. Zijn blijkbaar ook meer plekken voor de merchandise (die je trouwens ook van tevoren kon bestellen om het vervolgens af te halen). Enige waar ik het echt volledig mee eens ben, is de verlichting.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jonasvh

jbj

Dagopener
11 okt 2022
537
734
Dit zijn dus allemaal dingen die je ook wel kon invullen voordat je tickets koopt. Dan heb je simpelweg veel te hoge verwachtingen. Als je dat dan eenmaal doet, leg je jezelf er gewoon bij neer dat dit gaat gebeuren.
Omgekeerd redeneren kan ook: voor dat geld verwacht je een goed georganiseerd evenement.
Het is en blijft altijd een risico om een 'nieuw' evenement te bezoeken maar uiteindelijk mag je toch wel iets verwachten voor dat geld. Je verwacht ook gewoon dat deze topbands zelf ook hoge eisen stellen qua geluid/omkadering. Het gaat ook over hen gaan in de reviews 🙂 benieuwd wat de andere dagen zullen geven!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Je weet van tevoren dat dit een gigantisch massaal evenement gaat worden. Dan kan je ook een beetje realistisch zijn en die verwachtingen wat bij stellen... En ja, ook al betaal je daar 600 dollar.

Als je verder naar achteren staat, zit er inderdaad vertraging op de lijn en lopen beeld en geluid niet gelijk. Dat is bij andere festivals/concerten echt niet zo heel veel beter geregeld. Dure eten had je ook enigszins kunnen verwachten, maar ik lees ook dat er wel gewoon eten mee het terrein op mag, dus maak daar dan gebruik van. Zijn blijkbaar ook meer plekken voor de merchandise (die je trouwens ook van tevoren kon bestellen om het vervolgens af te halen). Enige waar ik het echt volledig mee eens ben, is de verlichting.
Niet mee eens hoor. 60.000 man is kleiner dan de main van Werchter en daar kan het wel prima. Voor dat geld mag je gewoon Hoge verwachtingen hebben want je ziet maar 6 bands over 3 dagen. Snel wegdragen dit wangedrocht
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
@DadRock Tnx voor de tip. Dat is voor concerten inderdaad super voordelig. Helaas begint het festival al om 14:00 dus dan zou ik als nog €14 kwijt zijn van 14:00 tot 00:00.

Als ik het goed heb, kun je hier gratis parkeren:
Jumbo
Fenikshof 3 Nijmegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Ik volg de lijn van wenteldave en Ruben wel hoor. Bij het zien van de lineup, het principe en de prijzen van dit festival gaan er toch meteen alarmbellen af? Dit is een festival gemaakt door mensen die meer met geld bezig zijn dan met cultuur, een pure cashcow dat misbruik wilt maken van hun kapitaalkrachtige doelpubliek. Dat het een organisatorische puinhoop zou worden, kon je van ver zien aankomen en daarom begrijp ik wel de opmerking van 'verwachtingen bijstellen'.

Tuurlijk, het kán veel beter voor die prijs en mensen zijn terecht boos maar zo'n evenement wordt echt niet opgezet in functie van de bezoekers. Amerikaanse festivals zijn het perfecte voorbeeld van hoe een hogere prijs niet hoeft te betekenen dat iets kwalitatiever is, misschien zelfs in tegendeel. En van de bands zelf gaat het ook niet komen want die stonden daar ook enkel voor de cheque.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Het leek me beter hier te reageren, aangezien dit (hopelijk) niks met Graspop 2024 te maken heeft.

Maar man man man, wat een shitzooi zeg. Even reddit gecheckt en het klinkt echt precies als de grote overpriced puinhoop die ik stiekem altijd al van verwachtte:

Bekijk bijlage 6521

2 uur wachten bij de enige merch tent....Klinkt een beetje als Graspop.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Toch nog maar eens een lans breken voor Japanse bands. Ze slagen er toch maar altijd weer in om net dat tikkeltje vreemder en out for the box te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jbj en Wardibal

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
999
@DadRock Tnx voor de tip. Dat is voor concerten inderdaad super voordelig. Helaas begint het festival al om 14:00 dus dan zou ik als nog €14 kwijt zijn van 14:00 tot 00:00.
Je zou evt. je auto kwijt kunnen rondom de studentenflats bij station Heijendaal, maar is wel een flink stuk lopen. Of het stoptreintje van Heijendaal naar Centraal natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Even terug naar Power Trip.
Zou het terug keren? Zelfde setting? Dan is dit mijn droom

Vrijdag: Kiss en een reünie van Slayer (zie ook Zware Klap podcast)

Zaterdag: Motley Crue en Rammstein

Zondag: Ghost (geen fan van maar die verdienen het als jonge band wel in mijn ogen zoals dit jaar Tool er was als jonge band) en Ac/Dc (die hopelijk hun Pwr Up tour afsluiten waar ze begonnen? Hopelijk in de zin van dat die tour idd komt.)
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Even terug naar Power Trip.
Zou het terug keren? Zelfde setting? Dan is dit mijn droom

Vrijdag: Kiss en een reünie van Slayer (zie ook Zware Klap podcast)

Zaterdag: Motley Crue en Rammstein

Zondag: Ghost (geen fan van maar die verdienen het als jonge band wel in mijn ogen zoals dit jaar Tool er was als jonge band) en Ac/Dc (die hopelijk hun Pwr Up tour afsluiten waar ze begonnen? Hopelijk in de zin van dat die tour idd komt.)
Was Tool niet de vervanger van Ozzy Osbourne?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken