Hardrock & Metal Chat

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Wordt tijd om de Graspop-dag van Aerosmith maar eens naar Dessel af te dalen ;)
Of gewoon het hele weekend.
Een dagje al eens gedaan. Ayreon :love:

Maar een heel weekend metal is me over het algemeen teveel. Zeg echter nooit nooit ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Mis Fortarock nog steeds. De XL versie was mijn eerste grote festival, daarna nooit een editie gemist. Begreep de kritiek vaak ook niet. Werd uitstekend in de breedte geprogrammeerd. Maar laat dat nou ook juist het probleem voor velen geweest zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.190
Dat verklaart wel meteen waarom ze alle data hebben geannuleerd. Aparte is nog wel dat ze dat, volgens mij, bekendmaakten toen ie al overleden was en het bestempelden als 'serious crisis' en ze zich nog verontschuldigen voor de teleurstelling bij de fans.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Dat verklaart wel meteen waarom ze alle data hebben geannuleerd. Aparte is nog wel dat ze dat, volgens mij, bekendmaakten toen ie al overleden was en het bestempelden als 'serious crisis' en ze zich nog verontschuldigen voor de teleurstelling bij de fans.
Dat lijkt me zo onwerkelijk. Ben je als band op tour, vind je op een ochtend één van je bandmaten dood. Echt super heftig..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Dat verklaart wel meteen waarom ze alle data hebben geannuleerd. Aparte is nog wel dat ze dat, volgens mij, bekendmaakten toen ie al overleden was en het bestempelden als 'serious crisis' en ze zich nog verontschuldigen voor de teleurstelling bij de fans.
Wow wtf zeg wat heftig! Dag ervoor nog op Graspop gezien met een prima show. Wat een bizarre klap moet dat zijn voor die mannen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Toch wel een aparte band dat Alestorm eigenlijk. Begreep gister in Baroeg dat ze perse alleen maar in kleinere en wat vreemdere locaties willen spelen. Zo kwamen ze ook uit bij de Maassilo in Rotterdam. En blijkbaar nog geeneens de grote zaal. Staan nu geboekt voor de kleinere zaal van 800 man en die gaat snel uitverkopen, ze willen dan niet doorgeschoven worden naar de grote zaal. Hoor je ook niet vaak, blijkbaar doen die mannen het niet alleen voor het geld.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.190
Toch wel een aparte band dat Alestorm eigenlijk. Begreep gister in Baroeg dat ze perse alleen maar in kleinere en wat vreemdere locaties willen spelen. Zo kwamen ze ook uit bij de Maassilo in Rotterdam. En blijkbaar nog geeneens de grote zaal. Staan nu geboekt voor de kleinere zaal van 800 man en die gaat snel uitverkopen, ze willen dan niet doorgeschoven worden naar de grote zaal. Hoor je ook niet vaak, blijkbaar doen die mannen het niet alleen voor het geld.
Wel apart dat én de Maassilo én Neushoorn allebei nog niet zijn uitverkocht. Da's toch juist een unieke ervaring lijkt me, na een 013.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
en ergens toch ook gewoon zelfsabotage? na hun succesvolle passage op graspop in 2022 hadden ze echt op verder kunnen bouwen. en nu onthou ik ze vooral van in de galmbak van de mast
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
hacktivist is opnieuw een vocalist kwijt, er gebeurt daar toch vanalles in die band waardoor er zo veel lineup changes komen
356374466_805572510930896_2547314300702578439_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken