Hardrock & Metal Chat

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.357
1.433


Nieuwe streaming dienst die blijkbaar januari 2024 wordt gelaunchet en blijkbaar gericht op vooral rock en metal.


De Noord-Amerikaanse tourmanager (TankTheTech) van onderandere Electric Callboy heeft er ook al uitgebreid over gepraat en ook artiesten als Schmier (Destruction) hebben zich al positief uitgedrukt over deze nieuwe streaming dienst.

hier kan u TankTheTech bezig horen over Rokk


Ik ben best eens benieuwd eigenlijk


Edit: zo positief is TankTheTech ook weer niet, had wat verkeerd geschreven. Maar Schmier is wel zeer positief al geweest
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Laat het geruchtencircuit maar weer losbarsten. Korn heeft een show in Polen (met Spiritbox) aangekondigd voor 30 juli!
 
  • Wow
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
Laat het geruchtencircuit maar weer losbarsten. Korn heeft een show in Polen (met Spiritbox) aangekondigd voor 30 juli!
Oeehhh even goed jouw posts in de gaten houden straks, hoop dat je een afas/ziggo dome ergens vandaan weet te toveren in de komende dagen
Die tour wil ik wel graag bij zijn, hoop dat het geen lowlands/pukkelpop dingetje wordt
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Oeehhh even goed jouw posts in de gaten houden straks, hoop dat je een afas/ziggo dome ergens vandaan weet te toveren in de komende dagen
Die tour wil ik wel graag bij zijn, hoop dat het geen lowlands/pukkelpop dingetje wordt
Gaat dat even jammer zijn...

Je had vorig jaar gewoon naar AFAS moeten gaan, was ook nog eens met Fever 333. Al was die prijs van bijna zeventig euro wel belachelijk.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
Gaat dat even jammer zijn...

Je had vorig jaar gewoon naar AFAS moeten gaan, was ook nog eens met Fever 333. Al was die prijs van bijna zeventig euro wel belachelijk.
Ja ik heb het toen ook wel overwogen, die prijs viel toen wel tegen idd. en die show was in juni 2022 en ik ging ze al zien op graspop.
Was ook direct mijn show van het jaar, waardoor ik ze graag nog een keer zou willen zien.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.331
2.656
Oeehhh even goed jouw posts in de gaten houden straks, hoop dat je een afas/ziggo dome ergens vandaan weet te toveren in de komende dagen
Die tour wil ik wel graag bij zijn, hoop dat het geen lowlands/pukkelpop dingetje wordt
Combo met QOTSA op pukkelpop en ik ga meteen overstag.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
405
913
Even een vraagje!
Ik heb tickets voor Slipknot in de Ziggo voor volgend jaar. Ben echter nog nooit daar geweest. Hoe is deze zaal? Geluid goed? Lekker bier? Goed bereikbaar?
Ben altijd graag wat voorbereid :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Even een vraagje!
Ik heb tickets voor Slipknot in de Ziggo voor volgend jaar. Ben echter nog nooit daar geweest. Hoe is deze zaal? Geluid goed? Lekker bier? Goed bereikbaar?
Ben altijd graag wat voorbereid :)
Dit is voor het eerst dat ik deze vraag tegenkom, maar ik realiseer me terwijl ik dit schrijf dat je waarschijnlijk Vlaams bent.
Geen idee waar je vandaan moet komen, maar terug kan je sowieso niet meer naar België met het openbaar vervoer. Heen makkelijk te bereiken vanuit alle uithoeken van Nederland. Het is en blijft Amsterdam. Verder: hooguit vijf minuutjes lopen vanaf het station.

Geluid is meer dan prima. Wil nog wel eens iets minder zijn achterin de zaal, maar dat verschilt per optreden. Moet wel zeggen dat ik het bij Slipknot in 2020 wat minder vond aan de zijkant op de tribune, maar dat kan ook hebben gelegen aan de afstellingen. Over het algemeen is het gelukkig wel goed! Bier doe ik geen uitspraken over, want dat weet je toch zelf het beste. 't Is Heineken.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
Even een vraagje!
Ik heb tickets voor Slipknot in de Ziggo voor volgend jaar. Ben echter nog nooit daar geweest. Hoe is deze zaal? Geluid goed? Lekker bier? Goed bereikbaar?
Ben altijd graag wat voorbereid :)
Vind het zelf een fantastische zaal, heel goed bereikbaar met OV en veel parkeergelegenheid
Zelf nog nooit zitplaatsen gehad daar maar op het plein is het geluid altijd goed in mijn ervaring
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
405
913
Dit is voor het eerst dat ik deze vraag tegenkom, maar ik realiseer me terwijl ik dit schrijf dat je waarschijnlijk Vlaams bent.
Geen idee waar je vandaan moet komen, maar terug kan je sowieso niet meer naar België met het openbaar vervoer. Heen makkelijk te bereiken vanuit alle uithoeken van Nederland. Het is en blijft Amsterdam. Verder: hooguit vijf minuutjes lopen vanaf het station.

Geluid is meer dan prima. Wil nog wel eens iets minder zijn achterin de zaal, maar dat verschilt per optreden. Moet wel zeggen dat ik het bij Slipknot in 2020 wat minder vond aan de zijkant op de tribune, maar dat kan ook hebben gelegen aan de afstellingen. Over het algemeen is het gelukkig wel goed! Bier doe ik geen uitspraken over, want dat weet je toch zelf het beste. 't Is Heineken.

Vind het zelf een fantastische zaal, heel goed bereikbaar met OV en veel parkeergelegenheid
Zelf nog nooit zitplaatsen gehad daar maar op het plein is het geluid altijd goed in mijn ervaring
Dank heren!
Kom inderdaad van Vlaams Limburg.
We zijn wel met een groepje van 10 en gaan een paar dagen blijven ook. Was eerder of het makkelijk te vinden is etc (Ben nog nooit in Amsterdam geweest daarmee ;) )

Geluid is leuk om te horen, mijn groep kennende staan we toch redelijk vanvoor dus dan komt dat zeker goed!

Dank voor de info!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.424
4.713
Dit is voor het eerst dat ik deze vraag tegenkom, maar ik realiseer me terwijl ik dit schrijf dat je waarschijnlijk Vlaams bent.
Geen idee waar je vandaan moet komen, maar terug kan je sowieso niet meer naar België met het openbaar vervoer. Heen makkelijk te bereiken vanuit alle uithoeken van Nederland. Het is en blijft Amsterdam. Verder: hooguit vijf minuutjes lopen vanaf het station.

Geluid is meer dan prima. Wil nog wel eens iets minder zijn achterin de zaal, maar dat verschilt per optreden. Moet wel zeggen dat ik het bij Slipknot in 2020 wat minder vond aan de zijkant op de tribune, maar dat kan ook hebben gelegen aan de afstellingen. Over het algemeen is het gelukkig wel goed! Bier doe ik geen uitspraken over, want dat weet je toch zelf het beste. 't Is Heineken.
Ook speciaalbier te verkrijgen.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
131
207
Vind het zelf een fantastische zaal, heel goed bereikbaar met OV en veel parkeergelegenheid
Zelf nog nooit zitplaatsen gehad daar maar op het plein is het geluid altijd goed in mijn ervaring
De Ziggo vind ik 1 van de beste zalen waar ik ooit geweest ben, fantastisch geluid, heb er onder meer RUSH & S.O.A.D. gezien. Als ik jullie een tip mag geven (wij komen vanuit het Gentse in Vlaanderen), verblijf dan in ABCOUDE i.p.v. Amsterdam, het is 1 treinhalte verwijderd van de Ziggo, je kan er gratis parkeren en het is ook veel goedkoper om te logeren dan in Amsterdam. Treinen rijden er tot na 1u 's nachts.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.669
3.496
De Ziggo vind ik 1 van de beste zalen waar ik ooit geweest ben, fantastisch geluid, heb er onder meer RUSH & S.O.A.D. gezien. Als ik jullie een tip mag geven (wij komen vanuit het Gentse in Vlaanderen), verblijf dan in ABCOUDE i.p.v. Amsterdam, het is 1 treinhalte verwijderd van de Ziggo, je kan er gratis parkeren en het is ook veel goedkoper om te logeren dan in Amsterdam. Treinen rijden er tot na 1u 's nachts.
Ziggo is echt fijn. Op veel verschillende plekken gestaan en gezeten. Eigenlijk altijd goed geluid. Wij logeren meestal in het A&O hotel. Op loopafstand van de Ziggo, Arena en Afas. Simpel hotel met simpel ontbijt.
Parkeren was €12 per nacht geloof ik. Goed voor een nachtje na het concert. Ook groepskamers. En de bar tot laat open om nog even na te bieren.😜🥳
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
Ongeloofelijk hoe hard sleep token eigenlijk gaat.

Radio city music hall in new York en red rocks amphitheatre beide 10k capacity in een paar uren uitverkocht.

Denk dat we die volgende passage in België of Nederland heel hoog op affiches of lotto arena/Ziggo domes zullen zien
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.946
8.825
Ongeloofelijk hoe hard sleep token eigenlijk gaat.

Radio city music hall in new York en red rocks amphitheatre beide 10k capacity in een paar uren uitverkocht.

Denk dat we die volgende passage in België of Nederland heel hoog op affiches of lotto arena/Ziggo domes zullen zien
Ik hoop zo dat ze met hun volgende niet verleid worden om zich vooral te gaan richten op de hip-hop kant van hun muziek, maar gewoon lekker van die snoeiharde postmetal riffs blijven schrijven. En dat ze lekker blijven doorgroeien. Ik zie allerlei mogelijkheden voor een machtige productie met hun muziek. Dus al met al de 'toekomstig headliner' waar ik het meest enthousiast over ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken