Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
SoAD opgetrommeld daar. Maar bijvoorbeeld ook Coal Chamber. Moet toch een machtig festival zijn geweest.

SoAD opgetrommeld daar. Maar bijvoorbeeld ook Coal Chamber. Moet toch een machtig festival zijn geweest.
Het is een mooie line up, maar alles gepropt op 1 dag met 4 stages en korte set tijden, je kan bijna niets ervan zien.
zie hier het tijdschema: https://clashfinder.com/s/snw23/
Op de Sick Stage bijvoorbeeld 21 bands op 1 stage, waarbij de meesten 30min speeltijd krijgen. bizar.

• Wow
Waarderingen: MetalLimbo
Het is een mooie line up, maar alles gepropt op 1 dag met 4 stages en korte set tijden, je kan bijna niets ervan zien.
zie hier het tijdschema: https://clashfinder.com/s/snw23/
Op de Sick Stage bijvoorbeeld 21 bands op 1 stage, waarbij de meesten 30min speeltijd krijgen. bizar.
Ja, dat klopt Loek. Ik had de clashfinder ook al even bekeken. Die programmering sloeg nergens op. Heb je zo'n geweldige line up en dat laat je zoveel toppers tegelijk spelen🤦

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Goed om te zien dat Dans positie in Ne Obliviscaris zo naadloos wordt ingevuld. (Dit stuk is wel door hem geschreven, maar gewoon heel goed uitgevoerd). Zit toch te neigen om ze mee te pakken in Leiden.
Ik zeg doen! Ik vond de drums echt outstanding deze avond, nuja, alle muzikanten spelen super strak, dus ontzettend genoten.
Je zou alleszins nooit kunnen vermoeden dat het nog maar zijn, wat is het, 8e show bij de band is.
Ook James Dorton vervult zijn last minute invallersrol met verve. Het is een heel ander beeld om daar een stoere vikingbeer op het podium te zien staan in plaats van de tengere goth-look van Xen, maar James gaf zeker een fijne energie op het podium en zijn, met momenten, bezeten blik gaf een zekere kracht aan de nummers. Vocaal is Xen helaas niet makkelijk te evenaren, de diversiteit in zijn stem en mogelijkheden zijn gewoon erg groot. Tim's cleane stem was de hele avond on point en zijn vrolijkheid en enthousiasme op het podium zoals steeds een genot om te zien.
Aan al wie gaat; er staat jullie een bordje verwennerij te wachten komend weekend!

Ik zeg doen! Ik vond de drums echt outstanding deze avond, nuja, alle muzikanten spelen super strak, dus ontzettend genoten.
Je zou alleszins nooit kunnen vermoeden dat het nog maar zijn, wat is het, 8e show bij de band is.
Ook James Dorton vervult zijn last minute invallersrol met verve. Het is een heel ander beeld om daar een stoere vikingbeer op het podium te zien staan in plaats van de tengere goth-look van Xen, maar James gaf zeker een fijne energie op het podium en zijn, met momenten, bezeten blik gaf een zekere kracht aan de nummers. Vocaal is Xen helaas niet makkelijk te evenaren, de diversiteit in zijn stem en mogelijkheden zijn gewoon erg groot. Tim's cleane stem was de hele avond on point en zijn vrolijkheid en enthousiasme op het podium zoals steeds een genot om te zien.
Aan al wie gaat; er staat jullie een bordje verwennerij te wachten komend weekend!
Heerlijk om te lezen. Fijn om te horen dat de invalzanger zijn rol goed invult, geen makkelijke schoenen om te vullen zoals je zegt. Gelijk Equus maar opgezet voor de metrorit

• Leuk
Waarderingen: nikita
Sick New World zag er idd heeel tof uit. Zit as we speak de hele set van SOAD te luisteren (gwn op Spotofy, helaas nog geen goede pro recording kunnen vinden). Met de geannuleerde tour van SOAD uit 2020 hoop ik toch echt dat ze nog in elk geval 1x Europa aandoen. Wil ze echt heel graag nog een keer zien!

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Ik weet dat het hier vloeken in de kerk is maar ik heb persoonlijk liever SOAD dan Metallica op Graspop staan volgend jaar.

Mijn volgorde voor de 4 die Werchter meestal afsnoept zou zijn:
SOAD
RATM
TOOL
Metallica

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en Joslittel
Ik weet dat het hier vloeken in de kerk is maar ik heb persoonlijk liever SOAD dan Metallica op Graspop staan volgend jaar.

SOAD
RATM
TOOL
Metallica
Hier ook hoor! Zou het rijtje precies hetzelfde opstellen. Al zou het wel zeer iconisch zijn om de grootste metalband ooit (denk ik?) op Graspop te hebben.

• Leuk
Waarderingen: JK79
Hier nog 1 :)
SOAD met stipt op nr 1! Zou echt fantastisch zijn om die eindelijk eens op Graspop te zien
We moeten er maar hard op hopen dat SOAD volgend jaar weer zo'n korte tour doet waarbij ze alleen in Juni in Europa zijn

• Leuk
Waarderingen: JK79 en theblackmadness
Five finger death punch cancelled de rest van de metallica tour, vervangen door Epica.
Herstelling van de Hernia duurt nog even, en mensen kennende die dat ook gehad hebben zal die herstelling wel nog even aanhouden.

• Leuk
Waarderingen: Querulante Partij
Five finger death punch cancelled de rest van de metallica tour, vervangen door Epica.
Herstelling van de Hernia duurt nog even, en mensen kennende die dat ook gehad hebben zal die herstelling wel nog even aanhouden.
Oh wel heel vet voor Epica, zal ze wellicht wel helpen om wat naamsbekendheid te krijgen in Europa

SOAD
RATM
TOOL
Metallica
Same! Metallica kan me echt aan de reet roesten eerlijk gezegd.

Ik heb net wel tickets gekocht voor Fit For a King in Tivoli (met Gloom als voorprogramma, daar koop ik het voor haha) en Lord of the Lost in de 013.

Same! Metallica kan me echt aan de reet roesten eerlijk gezegd.

Ik heb net wel tickets gekocht voor Fit For a King in Tivoli (met Gloom als voorprogramma, daar koop ik het voor haha) en Lord of the Lost in de 013.
En ik maar denken dat ik een uitzondering ben. Al sluit ik me aan bij Jos dat het iconisch zou zijn om Metallica op Graspop te hebben maar denk dat het de sfeer negatief beïnvloedt die dag op de wei.

Lord of the Lost eens goed gaan inluisteren of ik dat wat vind want de 013 ligt lekker dichtbij.

Misschien is onderstaande iets voor een aantal forumleden.

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en Ghostattack
@Querulante Partij @RubenJS jullie nummer staat nu in de stem lijst van de FL top17.

Nu een kwestie van met stemmers zien te krijgen, ik zal hem vandaag in ieder geval eens opzetten om te kijken of het een stem waardig nummer is

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
@Querulante Partij @RubenJS jullie nummer staat nu in de stem lijst van de FL top17.

Nu een kwestie van met stemmers zien te krijgen, ik zal hem vandaag in ieder geval eens opzetten om te kijken of het een stem waardig nummer is
Kijk aan, dat is goed nieuws! Ben benieuwd wat je er van vindt. Verwacht dat het iets buiten jouw voorkeur valt, maar laat me graag verrassen.

Zie op die affiche van Sick New World bvb The Birthday Massacre staan.
Ik vind dat ook wel toffe band,zijn er hier nog die deze band kennen en wat is jullie oordeel?

Users who are viewing this thread