Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Bring Me The Horizon - 113
Faith No More - 75
Ghost - 109
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 115
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141
Nine Inch Nails - 110 (+4)
Parkway Drive - 150
Rammstein - 10 (-4)
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 107 (+2)
Twisted Sister - 85

* lang leve objectiviteit in een spel als dit!

A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Faith No More - 75
Ghost - 109
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 115
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141
Nine Inch Nails - 110
Parkway Drive - 150
Rammstein - 0 (-10)
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 107
Twisted Sister - 85

Adieu, Rammstein. De Zeit is gekomen, het Spieluhr is voorbij, Adiós, we gaan verder, Ohne Dich.

Benieuwd waar de Swifties hun peilen nu zo goed op gaan richten.
- aldus een actief bezoeker van Graspop.

Edit: puntentelling gecorrigeerd.

Laatst bewerkt:
Top 5 in wat? ticketverkoop? zedendelicten? hoeveelheid pyro? top 5 bands die niet meer actief zijn? top 5 bands die nooit meer op Graspop zullen staan?

Iedereen stemt op basis van andere factoren, op bepaalde factoren zou Rammstein hoog kunnen eindigen, op anderen niet. Het is duidelijk dat heel veel mensen een mening hebben over die band, te zien aan de statistieken.

Wel benieuwd wat er met dit spel gaat gebeuren als Rammstein eruit ligt, dan zal het een stuk dynamischer worden lijkt me
Top 5 band in
- Grootte
- Waardige headliner
- top 5 met Show
- Past wel of niet op het festival
- Bands die echt metal zijn en toch mainstream geaccepteerd
- Die een Brug leggen tussen metalmuziek en het 'gewone volk'

- Niet meer op grasop gaan staan blijf ik niet in meegaan maar zelfs dat maakt niet uit, hebbe er gestaan
- zijn niet gestop voor zover ik weet?
- een hele groep afstraffen om zaken die een deel ervan gedaan heeft, zoiets mogen we in de maatschappij naartschijnt toch ook niet doen..

Maar emo is hier blijkbaar de driver en niet ratio. Das dan precies wel de bedoeling zeker. Maar toch raar

Maar op naar de volgende

A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Faith No More - 75
Ghost - 109
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 115
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141
Nine Inch Nails - 106
Parkway Drive - 150
Rammstein - 0 (-10)
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 105
Twisted Sister - 85

Adieu, Rammstein. De Zeit is gekomen, het Spieluhr is voorbij, Adiós, we gaan verder, Ohne Dich.

Daniel Bryan Yes GIF

Top 5 band in
- Grootte
- Waardige headliner
- top 5 met Show

- Niet meer op grasop gaan staan blijf ik niet in meegaan maar zelfs dat maakt niet uit, hebbe er gestaan
- een hele groep afstraffen om zaken die een deel ervan gedaan heeft, zoiets mogen we in de maatschappij naartschijnt toch ook niet doen..

Maar emo is hier blijkbaar de driver en niet ratio. Das dan precies wel de bedoeling zeker. Maar toch raar

Maar op naar de volgende
het is maar een spelletje, ik gaf gewoon wat voorbeelden van factoren, punt was gewoon dat mensen stemmen op basis van verschillende factoren dat is alles. ik heb zelf geen minpunten aan Rammstein gegeven

en als je zulke sterke gevoelens over Rammstein hebt had je ze misschien wat pluspunten moeten geven ipv wachten tot ze eruit liggen en dan een rant beginnen ;)

Top 5 band in
- Grootte
- Waardige headliner
- top 5 met Show

Maar op naar de volgende
Hoewel ik je gedachtengang kan volgen, zijn de punten op grootte na ook stuk voor stuk subjectief.

Waarbij je IMO überhaupt niet rationeel hoeft te kijken naar dit spel, of muziek. Muziek wekt immers gevoelens op, hartstikke emo, helemaal niet ratio. Maar inderdaad, op naar de volgende 🎉

Top 5 band in
- Grootte
- Waardige headliner
- top 5 met Show

Maar op naar de volgende
Veel daarvan kun je ook over bv. Volbeat zeggen, en die liggen er al veel eerder uit.
En dat is dan juist wel een zekere headliner voor de toekomst, plus van onbesproken gedag.

Maar inderdaad, als je ratio of logica in dit spel gaat zoeken, kom je sowieso bedrogen uit.. 😅

A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Faith No More - 75
Ghost - 109
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 115
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141
Nine Inch Nails - 106
Parkway Drive - 150
Rammstein - 0 (-10)
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 105
Twisted Sister - 85

De brigade viert zege en dankt zijn volgelingen. 🫡🙏

• On fire
Waarderingen: elo
Top 5 band in
- Grootte
- Waardige headliner
- top 5 met Show

Maar op naar de volgende

Top 5 band in
- Grootte. --> objectief te meten, maar dat doet er niet toe, want je hebt geen spel nodig om 'de grootste headliner' te kennen
- Waardige headliner. --> subjectief
- top 5 met Show --> subjectief, want wat wil je qua show, vuurwerk, dode vissen, mooie visuals, subtiliteit,...
- Past wel of niet op het festival --> subjectief
- Bands die echt metal zijn en toch mainstream geaccepteerd --> wat is "echt metal", en waarom doet dat ertoe?
- Die een Brug leggen tussen metalmuziek en het 'gewone volk'--> de bands die graspop dus als headliner kiest, en verder, waarom doet dat ertoe?

Dit zijn alleszins argumenten waarop ik dit spel niet speel, muziek is subjectief, wordt subjectief beleefd, en net zoals jij sommige bands kut vindt en wegstemt omwille van redenen die jij 'juist' vindt, stemt een ander die omhoog omwille van redenen die zij 'juist' vinden.

De enige regel van het spel is deze: Iedereen mag zelf weten om welke reden(en) je een bepaalde band min- dan wel pluspunten toekent.

emo GIF

Ik bekijk het gewoon als naar welke headliner krijg ik het makkelijkst een groep vrienden overgehaald om mee te gaan.

Users who are viewing this thread