Top 5 band in
- Grootte
- Waardige headliner
- top 5 met Show
- Past wel of niet op het festival
- Bands die echt metal zijn en toch mainstream geaccepteerd
- Die een Brug leggen tussen metalmuziek en het 'gewone volk'
- Niet meer op grasop gaan staan blijf ik niet in meegaan maar zelfs dat maakt niet uit, hebbe er gestaan
- zijn niet gestop voor zover ik weet?
- een hele groep afstraffen om zaken die een deel ervan gedaan heeft, zoiets mogen we in de maatschappij naartschijnt toch ook niet doen..
Maar emo is hier blijkbaar de driver en niet ratio. Das dan precies wel de bedoeling zeker. Maar toch raar
Maar op naar de volgende
Top 5 band in
- Grootte. --> objectief te meten, maar dat doet er niet toe, want je hebt geen spel nodig om 'de grootste headliner' te kennen
- Waardige headliner. --> subjectief
- top 5 met Show --> subjectief, want wat wil je qua show, vuurwerk, dode vissen, mooie visuals, subtiliteit,...
- Past wel of niet op het festival --> subjectief
- Bands die echt metal zijn en toch mainstream geaccepteerd --> wat is "echt metal", en waarom doet dat ertoe?
- Die een Brug leggen tussen metalmuziek en het 'gewone volk'--> de bands die graspop dus als headliner kiest, en verder, waarom doet dat ertoe?
Dit zijn alleszins argumenten waarop ik dit spel niet speel, muziek is subjectief, wordt subjectief beleefd, en net zoals jij sommige bands kut vindt en wegstemt omwille van redenen die jij 'juist' vindt, stemt een ander die omhoog omwille van redenen die zij 'juist' vinden.
De enige regel van het spel is deze:
Iedereen mag zelf weten om welke reden(en) je een bepaalde band min- dan wel pluspunten toekent.