Graspop Metal Meeting 2026

Als je toch iets vullends wil eten bij je eigen tentje zonder veel te moeten slepen: witte bolletjes, blikjes tonijn en sambasaus👌🏻👌🏻👌🏻 ik doe twee bolletjes per dag, daar verdeel ik 1 blikje tonijn over en dan die sambasaus eroverheen. Je moet van tonijn houden, maar dan is dit echt een enorme aanrader. Het vult enorm en die blikjes zijn natuurlijk maar klein/licht. Daarnaast natuurlijk ook altijd een bolletje knaks, dat hoort er gewoon bij :)
Mag ik nu eens een domme vraag stellen? Wat is een ‘bolletje’ eigenlijk? Is dat een pistolet? Een sandwich? Ik vraag me dat elke keer af als iemand da zegt ma ik dacht: nu vraag ik het eens 😂 (google was ook ni echt duidelijk 😅)

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Mag ik nu eens een domme vraag stellen? Wat is een ‘bolletje’ eigenlijk? Is dat een pistolet? Een sandwich? Ik vraag me dat elke keer af als iemand da zegt ma ik dacht: nu vraag ik het eens 😂 (google was ook ni echt duidelijk 😅)
iu

Hoe doen jullie dat eigenlijk met spullen sjouwen van de parking naar de tent? Alles in 1 keer of meerdere keren lopen?

Ik herinner me vaag van de vorige keer dat het wel een helse tocht was met alle spullen op zak. En dat het ook wel gezeik was in de chaos van het tent op zetten. Maar ik kan me ook voorstellen dat je niet zo even heen en weer loopt, zeker niet op opzetdag

Hoe doen jullie dat eigenlijk met spullen sjouwen van de parking naar de tent? Alles in 1 keer of meerdere keren lopen?

Ik herinner me vaag van de vorige keer dat het wel een helse tocht was met alle spullen op zak. En dat het ook wel gezeik was in de chaos van het tent op zetten. Maar ik kan me ook voorstellen dat je niet zo even heen en weer loopt, zeker niet op opzetdag
Grote rugzak met alles in buiten tent, die aan mn nek hangt, en plooistoeltje in m'n hand. 't is beetje afzien maar 2x is dat bog meer.

Investeren in een goede bolderkar! 👌🏻

• 100
Waarderingen: Piebe71
Beste Festileakers, beste Graspoppers

Ik heb reeds (wel iets later dan vorig jaar) het goktopic voor 2027 geopend. Ik hoop dat dit jaar iets meer leden deel nemen, wat ik vorig jaar was vergeten te doen was reclame maken in het algemene topic. Bij deze doe ik dat dit jaar wel.

In tegenstelling tot vorig jaar heb ik het dit jaar in games en contests forum gezet. Het spel kan hier worden terug gevonden:

Momenteel kunnen nog het grootste aantal punten verdient worden tot volgende dinsdag met een juiste gok! Niet dat ik verwacht dat Graspop dit weekend al een aankondiging gaat doen maar you never know!

• Leuk
Waarderingen: saurus en BlackwaterPark

Gewoon niet te veel zooi meenemen en efficiënt inpakken, dan is 1x lopen goed te doen. Mijn vriend en ik hebben beide een grote backpack, hij draagt de tent, ik een deel van de partytent en het andere deel van de partytent geven we aan een van onze vrienden om te sjouwen, dat is alles voor ons🤷🏻‍♀️

• Leuk
Waarderingen: Valthys
Ook alles in in 1 grote rugzak bij mij.
Deze draag ik op de fiets tot aan ons verzamelpunt voordat we verder gaan met de auto.

Alles zit erop, erin of eraan. Exclusief de pintjes die moeten goed bereikbaar blijven en die worden over het algemeen rap lichter.

Maar goed mijn zak is tussen de 15 en 20kg op de heenweg.
Terugweg beduidend minder.

• Leuk
Waarderingen: MandyRose

Mij lukt altijd alles in 1 keer... Maar dan ben ik dus wel volledig gesloopt. De bolderkar werkt prima maar draag een joekel van een FreshNBlack tent, meerdere stoelen, meerdere slaapzakken en 2-persoonsbed. Daar komt dan nog mijn kleding en een volle koelbox bij.

Als de parking goed gelegen is ga ik het in 2 fases doen. Vooral omdat ik anders de traagste ben bij lintje-lopen op de camping met al mn spullen (ze laten vast nog steeds elke keer 4 personen tentje zetten en dan lintje een meter verder toch?)

Dat is dus het voordeel van Inferno. Bolletjes mee. Plakken ham en kaas. Smoothies en bananen. En dan eieren om te bakken😋

Edit: dit kan natuurlijk omdat we stroom in de tent hebben voor een grote koelbox. Dus ook koud bier😆😉

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: Jimmeh07 en Slyder73x
So I was right :D here's the parking map.

Bekijk bijlage 21283
Bekijk bijlage 21284
Ik heb een vraag! Ik heb momenteel een parkeerticket blauw en ik zie dat het dichtstbijzijnde parkeerterrein daarvan (6) 30 min lopen is. Vorig jaar stond ik geparkeerd op parkeerterrein 1, wat een kwartier lopen was.

Mijn vriendin is niet al te best te been, zou het dan raadzaam zijn om alvast een rood ticket aan te schaffen in plaats van een blauwe?

Users who are viewing this thread