Graspop Metal Meeting 2026

Toch enkele opvallende dingen in dit filmpje:
- Jupiler blijkbaar nog zonder schermen.
- Marquee nog altijd niet volledig dicht
- En ze zeggen duidelijk dat enkele podiums een andere look hebben gekregen.
Het laatste zeggen ze met de MD en CRC in de achtergrond.
Metal dome momenteel volledig zwart langs buiten, weet niet of daar nog meer inkleding gaat komen?

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Toch enkele opvallende dingen in dit filmpje:
- Jupiler blijkbaar nog zonder schermen.
- Marquee nog altijd niet volledig dicht
- En ze zeggen duidelijk dat enkele podiums een andere look hebben gekregen.
en de mainstage nog openlucht :LOL:
jupiler schermen is toch enigsinds een rare keuze, maar misschien zijn die banners nog niet afgeschreven ofzo..

• Leuk
De video van Stubru is ook al van enkele dagen geleden. Zal er ondertussen wel al beter uitzien.

Alcatraz gebruikt een soort gelijke tent als de marque. Die staat een week op voorhand daar, als ik er dan es passeer, ook nog niet op.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Simoni
Excuses, die had ik gemist, en deze blijkbaar ook:

Ik mis bij jou alleen nog de vrijdag Metal Dome:

Harakiri For The Sky
Elder
Kadavar
Oranssi Pazuzu
Leprous
Vower
TX2

En ook nog Grade 2, die stonden wel in je lijstje, maar zonder cijfer (verwarrend ook met dat cijfer in de naam.. ;)):
Finally 🤣

Harakiri For The Sky: 2
Elder: 5
Kadavar: 7
Oranssi Pazuzu: 2
Leprous: 4
Vower: 2
TX2 : 3
Grade 2: 2

• Leuk
De video van Stubru is ook al van enkele dagen geleden. Zal er ondertussen wel al beter uitzien.

Alcatraz gebruikt een soort gelijke tent als de marque. Die staat een week op voorhand daar, als ik er dan es passeer, ook nog niet op.
The Swamp op Alcatraz is wel een pak kleiner dan de Marquee.

• Leuk

heb zelf 2 jaar geleden in Mol geslapen in dat vakantie park en op de fiets toen een paar keer gaan checken hoe het ervoor stond. De Marquee stond toen al 1/2 weken van te voren helemaal klaar. (in elk geval het doek, binnen kon ik het niet zien). Misschien dan toch aankleding net zoals in de Metal dome? met van die banners boven aan? en dat het daarom nu langer duurt voordat het af is (tuurlijk duurt het ook langer omdat hij groter/anders is geworden)

• Leuk

Kan ook zijn dat ze de tent nog wat open laten, om meer licht binnen te hebben om het podium/vloer op te bouwen, als uw tent 100m lang is heb je niet veel licht meer op het einde :D

• Leuk
Waarderingen: nikita, Dwarf en CedricH

Users who are viewing this thread