Graspop Metal Meeting 2026

iedereen die zeurt over de clas van Electric screeuwboy tegen Bury Tomorrow,....

Ik baal meer over de clash VENOM - Bury Tomorrow

al heb ik BT gelukkig 2 jaar geleden ook al gezien en was geweldig !!!!
Ik baal ook wel dat Venom daar zo tussen zit. Wilde ze eindelijk een keer zien, maar met deze drievoudige clash is dat toch weer een onzekere geworden...

Ik heb bury tomorrow eerder dit jaar gezien in het voorprogramma van electric callboy. Dit is nog steeds diezelfde tour, dus ik zou willen zeggen extra pijnlijk dat ze dan tegelijk staan. Ik was van tevoren erg benieuwd naar bury tomorrow maar vond het toch wat tegenvallen. Het voelde erg Amerikaans. En ik vond dat ie wat te veel lulde tussendoor (op zich wel met een goede boodschap hoor), maar ik weet dat ik gegarandeerd naar electric callboy ga

Edit: zie dat bury tomorrow uit VK komt😂😂 nog steeds voelde het erg 'gemaakt' laat ik het dan maar zo omschrijven

• Leuk
Waarderingen: saurus en CedricH
Ik heb bury tomorrow eerder dit jaar gezien in het voorprogramma van electric callboy. Dit is nog steeds diezelfde tour, dus ik zou willen zeggen extra pijnlijk dat ze dan tegelijk staan. Ik was van tevoren erg benieuwd naar bury tomorrow maar vond het toch wat tegenvallen. Het voelde erg Amerikaans. En ik vond dat ie wat te veel lulde tussendoor (op zich wel met een goede boodschap hoor), maar ik weet dat ik gegarandeerd naar electric callboy ga

Edit: zie dat bury tomorrow uit VK komt😂😂 nog steeds voelde het erg 'gemaakt' laat ik het dan maar zo omschrijven
De keren dat ik BT zag lulde hij indd heel veel tussendoor. Ook over hoe bands VIP packetten verkopen en meet and greets tegen betaling en dat ze daar niet achter staan. Op zich, goede boodschap, maar na een tijd werd er zo op die nagel doorgeklopt dat het niet meer als gemeend over kwam.

Ben best benieuwd naar de afterpartys. Normaal komt dat toch tegelijk met de timetable, dat je ziet wat er qua coverbandjes/djs in de metaldome te doen is? Althans, dit meen ik me te herinneren.

Dit tijdschema voelt als een persoonlijke aanval van de organisatie. wat een vreselijke clashes, en momenten waar er niks interessant speelt, wat die clashes extra zuur maakt. Krijg bijna het idee dat ik vorig jaar iemand van de organisatie tegen mij in het harnas heb gejaagd.

Laatst bewerkt:
Ik vind het echt een heel slecht blokkenschema. De veelal voor mij interessante bands clashen of overlappen deels en daardoor teveel blokken met bands die wel 'oke' zijn. Al met al maakt dit me niet jaloers dat ik toch niet ga. Maar vooral wens ik jullie er heel veel plezier toe!

Opvallend dat de North heads maar 75 minuten krijgen

Verder geen clashes die we niet verwachtten toch?

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Dit tijdschema voelt als een persoonlijke aanval van de organisatie. wat een vreselijke clashes, en momenten waar er niks interessant speelt, wat die clashes extra zuur maakt. Krijg bijna het idee dat ik vorig jaar iemand van de organisatie tegen mij in het harnas heb gejaagd.

ik ben heeeeel blij, heb niet veel clashes want waar ik clash heb heb ik de ander al een keer gezien

De keren dat ik BT zag lulde hij indd heel veel tussendoor. Ook over hoe bands VIP packetten verkopen en meet and greets tegen betaling en dat ze daar niet achter staan. Op zich, goede boodschap, maar na een tijd werd er zo op die nagel doorgeklopt dat het niet meer als gemeend over kwam.
Dit is the reden waarom ik nog ergens een pet met handtekening en foto heb liggen met de frontzanger. Toen die voor 1e keer (denk ik) op Graspop stonden, was dat ook al het verhaal.
Toen is hij na zijn show aan de EHBO uitgang komen staan naast de jupiler stage voor fotos en handtekeningen, normaal ga ik daarvoor niet in de rij staan, maar nu stond er maar 5 man ofzo :p

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Effe wat gedetailleerder gekeken en dit zijn mijn voornaamste clashes:

Wind rose - throne (throne ontdekt bij het inluisteren maar Diggy hole wint dit nipt wss! Mss effe Throne meepikken)

Knocked loose - Lionheart: echt een heel moeilijke, dit zal een moment beslissing worden

Bad Omens - Avatar: waarschijnlijk een overlap doen hier, starten bij bad omens. Als het tegenvalt is Avatar een snelle schakel, anders het einde van Avatar meepikken

Electric Callboy - Bury Tomorrow: ja, treuren tot in eindigheid dit!

Ik moet zeggen, het valt me mee. Maar 2 clashes die ik echt klote vind en dat zijn:
Anthrax vs Limp Bizkit
The Plot In You vs Mastodon

Verder ook niet ideaal:
Foreigner (hoe zijn die nog live?) vs Set It Off
Three Days Grace vs Catch Your Breathe
Trivium vs Drain
Snot vs Static-X

Straks eens een schema'tje in elkaar flansen 🤘

De ene Cedric is de andere niet, zo blijkt.. 😉
This stage is too small for the both of us

Show Down Clint Eastwood GIF

Life of Agony dat clasht met King 810 is wel spijtig aangezien ik daarna wel wat met een gat zit. Maar donderdag, zaterdag en zondag heb ik voor de rest eigenlijk bijna doorlopend bands die ik wil zien.

Vrijdag veruit de magerste dag. En dan is eigenlijk de pijnlijkste clash de Chaos AD set met Harakiri For The Sky. Voor deze dag nog wat verder inluisteren en hopen dat ik toch in een aantal bands geraak die het bij de eerste luisterbeurten niet deden.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Vind t allemaal zelf nog erg meevallen
Bury tomorrow en EC is pijnlijk.
POD en Feurschwanz
En moonspell en Queensrÿche.
Voor de rest niet super veel clashes

• On fire
Waarderingen: Slyder73x

Users who are viewing this thread