Volbeat:
Jep, ik ben fan en dit gaat weer een heerlijk feestje worden.

Alter Bridge:
Typisch zo'n band die ik heel goed wil vinden (wat ze technisch gezien ook zijn), maar waar ik maar niet echt in kom. Al vaker geprobeerd in te luisteren, maar uiteindelijk geraak ik nooit ver óf ik heb er nauwelijks iets van meegekregen. Blijkbaar toch wat te generiek voor mij, al wil ik ze wel weer eens live een kans geven, als ik de kans krijg, misschien dat ooit alsnog de klik komt.
Sex Pistols featuring Frank Carter:
Ik was vroeger zeker wel fan, maar dan toch vooral van John Lydon/Johnny Rotten, dus voor deze pseudo-reünie loop ik niet zo heel erg warm.
Ben er vorig jaar wel naartoe gegaan op Lokerse Feesten (met ook Iggy Pop en The Damned), maar dat was toch vooral ter overbrugging tussen de twee metaldagen.
Ok, Frank Carter doet het echt niet slecht, integendeel, maar de rest is toch allemaal vrij statisch en braaf, en dat kan nooit de bedoeling zijn van punk.
Cavalera "Chaos A.D.":
Nooit echt een grote Sepultura-fan geweest, al ken ik vele nummers natuurlijk wel uit mijn tienerjaren, aangezien dat hun hoogtijdagen waren.
Zou ze eigenlijk best wel een keertje willen zien, maar daarvoor ligt South Of Heaven veel meer voor de hand.
Sterker nog, er is in juni sprake van een heuse Sepultura-overkill met zowel Cavalera als de 'echte' Sepultura op beide festivals.
Overigens voor wie het zich net als ik zou afvragen:
Cavalera is dus niet helemaal hetzelfde als Cavalera Conspiracy. Onder laatstgenoemde naam spelen de irmãos originele muziek, terwijl ze onder de eerste naam oude Sepultura-muziek spelen en opnieuw opnemen.
Bush:
Ken ik vooral als de band waarvan mijn zus groot fan was (en is), wat natuurlijk absoluut niets met de zanger te maken had...

Ken natuurlijk ook wel de nodige nummers, en sommige zijn ook best ok, maar een fan zou ik me nu niet bepaald willen noemen.
Leuk om ze vorig jaar eens te zien in het voorprogramma van Volbeat, maar tijdens GMM sta/loop ik naar alle waarschijnlijkheid ergens aan de andere kant van het terrein.
Quicksand:
Kende ik nog niet, dus geen echte mening over.
Ze worden blijkbaar vaak vergeleken met Helmet, maar ook daar word ik niet echt warm (maar ook niet per se koud) van.