Graspop Metal Meeting 2026

President moet echt stoppen met bangers uitbrengen, anders sta ik donderdag gewoon in de Metaldome en mis ik de mainstage headliner...
Da's toch gewoon een keus? Dan mist je Anthrax of Limp Bizkit. Als President wel jouw ding is dan heb je toch schijt aan de algemene mening hier dat ze daar nog niet horen te staan? Man! Geniet er gewoon van. Het is niet mijn ding, ook als ze gewoon ergens overdag hadden gestaan stonden ze niet op mijn routekaart

Gisteren naar Airbourne geweest in de AB met Asomvel als voorprogramma. Instant fan. Zelfs direct ne T-Shirt gekocht en laten signeren. Ben blij want vrijdag was mijn minst drukbezette dag, dus nu zowiezo al eentje bij :)
Kijk, hier kan ik iets mee. Door deze reactie Asomvel gaan opzoeken, en die is bij deze dus ook op mijn must see's van die dag terrecht gekomen :D! Thx!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: saurus, Dwarf en N1tje
De app heeft in ieder geval een update gekregen vandaag, alsook die van Werchter.
Daar komt hij morgen dus Graspop zit er ook wel aan te komen ;)

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Gisteren naar Airbourne geweest in de AB met Asomvel als voorprogramma. Instant fan. Zelfs direct ne T-Shirt gekocht en laten signeren. Ben blij want vrijdag was mijn minst drukbezette dag, dus nu zowiezo al eentje bij :)
Idd 2 top optredens gezien gisteren. En amai die zanger van Asomvel leek enorm op een jonge Lemmy! Kijk er ook naar uit om ze terug te zien op graspop!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: N1tje, Piebe71 en won666
Morgen komt Rock Werchter met hun timetable, ondertussen is onze affiche voorlopig niet compleet en kan ik nog geen bonnetjes bestellen. Vreemd. Zou er nog wat meer aan de hand zijn?

Users who are viewing this thread