Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien niet echt een intro, maar Metallica die na een heftige onweersdreiging op Pinkpop openden met Ride the Lightning blijft me toch ook wel bij hoor.
Vind t wel een vibe! Je moet er alleen niet naar luisteren met de gedachten ik ga Ice Nine Kills luisteren, maar meer een hair band zoals Mötley Crüe of dteel panther
Vind t wel een vibe! Je moet er alleen niet naar luisteren met de gedachten ik ga Ice Nine Kills luisteren, maar meer een hair band zoals Mötley Crüe of dteel panther
"uitverkocht" misschien wel
Sowieso zijn er veel mensen die ongeacht de lineup naar graspop gaan, ook bij de dagtoeristen.
Sommige hebben de mogenlijkheid niet om meerdere dagen te komen.
Zou me allesinds niet verbazen dat ie toch uitverkoopt, of toch heel dichtbij komt.
heb wel het gevoel dat we dit jaar een stuk minder cancellations hebben dan andere jaren dus wellicht dat het met de timetable wat sneller kan gaan dan andere jaren?
we missen nu natuurlijk ook maar 5 kleine namen ipv nog 16 dus wat dat betreft lopen we voor.
heb wel het gevoel dat we dit jaar een stuk minder cancellations hebben dan andere jaren dus wellicht dat het met de timetable wat sneller kan gaan dan andere jaren?
we missen nu natuurlijk ook maar 5 kleine namen ipv nog 16 dus wat dat betreft lopen we voor.