Graspop Metal Meeting 2026

Ice nine kills goes Steel Panther, is het erg dat ice nine kills hun parodie beter klinkt?
Vind t wel een vibe! Je moet er alleen niet naar luisteren met de gedachten ik ga Ice Nine Kills luisteren, maar meer een hair band zoals Mötley Crüe of dteel panther

ik hoop stillekesaan toch op iets van info.
als zal dat mogelijk nog wat vroeg zijn.

misschien toch pas in mei (laatste afzeggingen en 5namen)

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
"uitverkocht" misschien wel ;)
Sowieso zijn er veel mensen die ongeacht de lineup naar graspop gaan, ook bij de dagtoeristen.
Sommige hebben de mogenlijkheid niet om meerdere dagen te komen.
Zou me allesinds niet verbazen dat ie toch uitverkoopt, of toch heel dichtbij komt.

Toch benieuwd of dit jaar het jaar zou kunnen zijn dat de combis eerder weg zouden kunnen zijn dan de dagtickets van vrijdag.

Die vrijdag zal op donderdag van het festival wel 'uitverkopen' net als de combis. Combis misschien vroeger

"Wij zijn elk jaar uitverkocht" klinkt beter dan "Wij zijn elk jaar uitverkocht behalve ..." bij een agent om te onderhandelen over gage

Eerst nog munten en later pas timetable en namen verwacht ik.

Voorverkoop begint dit jaar later als afgelopen jaar(17 maart ofzo).

even nog wat data van vorig jaar, vanaf maart.
13. mrt. start verkoop skullies
16 mrt. zaterdag uitverkocht
20 mrt. laatste 16 namen

22 apr. timetable
22 apr. vrijdag uitverkocht

28 mei start verkoop trein en parkeertickets
30 mei voorverkoop merch.

4 jun. festival map
16 jun. questions & answers
16 jun. signing sessions
17 jun. combi's uitverkocht
20 jun. graspop volledig uitverkocht. (tijdens het festival)

we lopen nu dus iets achter

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Ahbon
heb wel het gevoel dat we dit jaar een stuk minder cancellations hebben dan andere jaren dus wellicht dat het met de timetable wat sneller kan gaan dan andere jaren?

we missen nu natuurlijk ook maar 5 kleine namen ipv nog 16 dus wat dat betreft lopen we voor.

• Leuk
Waarderingen: prins
heb wel het gevoel dat we dit jaar een stuk minder cancellations hebben dan andere jaren dus wellicht dat het met de timetable wat sneller kan gaan dan andere jaren?

we missen nu natuurlijk ook maar 5 kleine namen ipv nog 16 dus wat dat betreft lopen we voor.
Niet jinxen, man.

Users who are viewing this thread