Graspop Metal Meeting 2026

Sterke toevoeging toch.

Door het feit dat wij dit jaar uitzonderlijk de grens oversteken en naar Rock am Ring gaan zal het voor mij hooguit een dagje Graspop worden, een mens kan helaas niet alles hebben.

Afwachten wat er bij die donderdag bij komt als headliner en qua undercard en dan zou dat wel eens die dag kunnen worden. Hoop op Ghost.

Ik hoop heel erg op Helloween, maar ik zou niet weten waarom die nog niet aangekondigd mogen worden aangezien ze op veel andere festivals al wel staan, maar nog geen Belgische datum dus wie weet

Voor die donderdag headliner die nog mist. Ik hoor zoveel namen. Wat zijn nu de grootste kanshebbers volgens jullie.
Misschien even alles op een rijtje zetten:

- GNR -> komt niet volgens jimmy
- Gojira -> geen renden om nog niet aan te kondigen
- Marilyn Manson -> geen reden om nog niet aan te kondigen
- Deftones -> stond op de mad cool leak maar heeft nog geen tour
- Ghost -> heeft nog geen tour maar wordt wel verwacht
- Sleep token -> was door de download booker vermeld maar geen teken van een festival rondje dit jaar

Dan hebben we nog een lijst bands waar we niks van weten:

FFDP, Parkway Drive, A7X, Scorpions
ik link even naar het overzichtje

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik hoop heel erg op Helloween, maar ik zou niet weten waarom die nog niet aangekondigd mogen worden aangezien ze op veel andere festivals al wel staan, maar nog geen Belgische datum dus wie weet
Tenzij ik ergens iets gemist heb is Helloween geen band die je bij de laatste 4 van Graspop zet?

Die kunnen perfect in het grote paket zitten, als ze komen.

Prima naam voor de jupiler stage op donderdag ja

Lijkt me gewoon een typisch gevalletje van AI die dingen uit zijn duim zuigt

Kan ook geen enkele reden bedenken waarom Gojira nog niet aangekondigd zou zijn
Misschien (Ik zeg misschien) omdat Gojira november/ begin december een tour door Frankrijk doet. Voor Gojira komen er ook een hele boel mensen uit Frankrijk naar Graspop

Lijkt me gewoon een typisch gevalletje van AI die dingen uit zijn duim zuigt

Kan ook geen enkele reden bedenken waarom Gojira nog niet aangekondigd zou zijn
Kan daar ook geen verklaring voor bedenken, maar blijf toch stiekem hoop houden dat ze op Graspop staan.

• Geweldig
Waarderingen: Piebe71
Tijdens hun tour als voorprogramma spelen ze ook als headliner op Heavy Weekend festival en ze hebben een gat in hun agenda die dagen. 13 juni in Hongarije even langs Dessel om 21 juni weer in Dublin te zijn is goed mogelijk natuurlijk.

Na 4 jaar met zoon rock werchter. Willen we een weekend graspop doen. Zijn de voorzieningen op de camping De hive en boneyard te vergelijken met elkaar?

Misschien (Ik zeg misschien) omdat Gojira november/ begin december een tour door Frankrijk doet. Voor Gojira komen er ook een hele boel mensen uit Frankrijk naar Graspop
Zou het iedereen hier wel gunnen dat gojira komt, zelf wel liever Ghost op donderdag.

Kan daar ook geen verklaring voor bedenken, maar blijf toch stiekem hoop houden dat ze op Graspop staan.
Ik ook, maar zou niet weten waar dan. Donderdag south headliner lijkt onwaarschijnlijk, want is niet echt bovenkant dat veel tickets gaat verkopen voor donderdag. De vrijdag tbc sub zou kunnen, maar zou wel een degradatie zijn na hun vorige north hl spot. Maar het kan natuurlijk.

Users who are viewing this thread