Graspop Metal Meeting 2026

Download en Graspop gaan geen gelijktijdige aankondiging doen
Download komt altijd 's avonds met zijn aankondiging, ik verwacht dat die maandagavond met hun 3 headliners komen
Wat wel meer waarschijnlijk is is dat die op dezelfde band aan het wachten zijn en daarom de aankondigingen hebben uitgesteld
Het meest waarschijnlijk lijkt me dat Ghost later deze week of maandag zijn aankondiging eruit gooit dat ze in Europa touren komende zomer
Dan kunnen Download en Graspop ze volgende week aankondigen wanneer ze willen

BMTH kan het natuurlijk niet zijn, die hebben al een hoop festivals aangekondigd voor de komende zomer dus is geen reden om daarop te wachten. Verwacht wel dat ze er gaan staan hoor, maar dat is niet de reden om deze week te beginnen met aankondigen
Ja ik doelde op een aankondiging samen om 16 h (15 h in de UK) of dat Graspop misschien eens moest aankondigen om 14 h of 22 h. Maar gewoon vanaf een bepaalde dag mogen aankondigen doen, dat kan natuurlijk ook. Maar feit blijft dan wel: ze wachten op dezelfde band

Ik hoop vooral op dat Cavalera ding, Gaeeea Bekijk bijlage 16632
Amai die durven echt wel te experimenteren. Na Muse en Green Day nu Yungblud 😱. Ik hoop vooral op Cavalera, Gaerea (ook al zie ik die al in Voorprogramma Orbit Culture), Anthrax en The Offspring. Yungblud zou ik wel leuk vinden want is een guilty pleasure eerlijk gezegd een beetje geworden, maar ik snap wel de controverse als die er zouden staan. Dan zou zelfs Nickelback of Foo Fighters nog minder controverse veroorzaken😆

de metalcore zaterdag kan mogelijks wel eens heel leuk worden

Bring me the horizon
Electric callboy
bad omens
ice nine kills
bilmuri
the plot in you
don broco
president
melrose avenue
magnolia park
Salivating Homer Simpson GIF

Misschien architects nog

A-mai

• On fire
Waarderingen: MikeHell
Yungblud op GMM kan enkel gebeuren als 'ie een vervolg kan maken op z'n "samenwerking" met Aerosmith.

waar zou je yungblud anders zetten? hij heeft al werchter 2024 en 2025 gedaan dus 2026 is uitgesloten daar.
Hij heeft heel wat metalfans gewonnen door het ozzy concert en de cover in de setlist. en belgië overslaan lijkt mij ook vreemd voor iemand die hier zo graag gezien is.

graspop lijkt mij dan de logische plaats. zeker als the offspring kan, en volgens de leak the prodigy kan. dan kan yungblud volgens mij ook.

waar zou je yungblud anders zetten? hij heeft al werchter 2024 en 2025 gedaan dus 2026 is uitgesloten daar.
Hij heeft heel wat metalfans gewonnen door het ozzy concert en de cover in de setlist. en belgië overslaan lijkt mij ook vreemd voor iemand die hier zo graag gezien is.

graspop lijkt mij dan de logische plaats. zeker als the offspring kan, en volgens de leak the prodigy kan. dan kan yungblud volgens mij ook.
pukkelpop

Kind of boring that we are only going to get the confirmation of the BB leak today - nothing to look forward to really. I'm really curious about the next few days though. With many of the more obvious candidates already announced, this is where it gets more interesting in terms of headliners.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread