Graspop Metal Meeting 2026

We weten dat we altijd een mooie metalnaam aan Werchter 'verliezen' - vorig jaar bv. PWD. En eerlijk gezegd is A Perfect Circle wel echt een goede fit met The Cure daar. Gelukkig is de vijver om uit te vissen nog meer dan groot genoeg voor Graspop.

• Leuk
Waarderingen: johanra
We weten dat we altijd een mooie metalnaam aan Werchter 'verliezen' - vorig jaar bv. PWD. En eerlijk gezegd is A Perfect Circle wel echt een goede fit met The Cure daar. Gelukkig is de vijver om uit te vissen nog meer dan groot genoeg voor Graspop.
Yes but, as we discussed a few pages ago, APC are certainly one of the more unique acts in that roster of available bands. It’s a shame that they will likely skip Graspop.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Projunk
Yes but, as we discussed a few pages ago, APC are certainly one of the more unique acts in that roster of available bands. It’s a shame that they will likely skip Graspop.
Daar heb je zeker gelijk, APC zou een toegevoegde waarde zijn voor de affiche! Maar het feit dat ze unieker zijn, maakt ze natuurlijk ook aantrekkelijk voor Werchter om ze te boeken.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Daar heb je zeker gelijk, APC zou een toegevoegde waarde zijn voor de affiche! Maar het feit dat ze unieker zijn, maakt ze natuurlijk ook aantrekkelijk voor Werchter om ze te boeken.

Niet zo thuis in APC maar begrijp ook wel dat ze op werchter niet misstaan alsk eens snel luister.

Had idd niet verkeerd geweest dat ze kwamen

Potdikketyfustandjes. Sta je even met je 2e editie in een relatief klein stadje met toch de helft van de Big 4 en nog best ander veel groots. Wat een line-up! Dit gaat gewoon mijn nieuwe vaste prik worden.
Ah ik wilde net mijn ticket gaan verkopen, ook al is het op fietsafstand kan ik echt helemaal niks met deze lineup😅 maarja ben ook geen thrash fan

Ah ik wilde net mijn ticket gaan verkopen, ook al is het op fietsafstand kan ik echt helemaal niks met deze lineup😅 maarja ben ook geen thrash fan
Dit jaar was toch ook voornamelijk thrash en death metal, dusdit lag voor mij al wel in de lijn der verwachting. Alleen niet zulke grote namen voor een 2e editie.

Dit jaar was toch ook voornamelijk thrash en death metal, dusdit lag voor mij al wel in de lijn der verwachting. Alleen niet zulke grote namen voor een 2e editie.
Afgelopen jaar waren er wel 4 headliners in 4 verschillende genres (alle 4 geen thrash) en over het algemeen een hele hoop melodeath.

Vond het toen meer overkomen als 1 melodeath dag en 1 thrash dag. Nu lijkt de bovenkant van de line up toch vooral thrash te zijn.

headliners als hatebreed, in flames, meshuggah waren meer mijn ding

Los daarvan wel gewoon een sterke line up voor komend jaar hoor, zeg niet dat het slecht geboekt is maar gewoon minder mijn ding

• Leuk
Waarderingen: saurus en Jamel

Users who are viewing this thread