Graspop Metal Meeting 2026

Als je er van houd de hele dag met buikpijn rond te moeten lopen... Primus valt voor mij wel onder de zwerver pils categorie net als De Klok, Export en Pitt bier. Echt verschrikkelijk.
Die brouwerij is hier niet zo ver vandaan met als gevolg dat we het biertje wat vaker dan lief tegenkomen, ik denk dat wij hier ondertussen wel resistent zijn tegen die bijwerkingen.

• Leuk
Waarderingen: dvdh666 en Piranha43
Wederom veel GMM namen van de voorgaande editie die nu op Alcatraz komen. Als het verband twee kanten op werkt, zouden de Alcatraz namen van 2025 weleens naar GMM 2026 kunnen gaan: Machine Head, Mastodon, WASP, Extreme, Phil Campbell and the Bastard Sons, Fear Factory, Avatar, Wolfmother, Dimmu Borgir, Emperor... Niet meteen HL materiaal (misschien Machine Head, maar na '22 én '23 weet ik niet of dat nog een keer zou kunnen) maar zeker bands die ook op GMM zouden kunnen staan. Ook wel interessante namen hoor!

Wederom veel GMM namen van de voorgaande editie die nu op Alcatraz komen. Als het verband twee kanten op werkt, zouden de Alcatraz namen van 2025 weleens naar GMM 2026 kunnen gaan: Machine Head, Mastodon, WASP, Extreme, Phil Campbell and the Bastard Sons, Fear Factory, Avatar, Wolfmother, Dimmu Borgir, Emperor... Niet meteen HL materiaal (misschien Machine Head, maar na '22 én '23 weet ik niet of dat nog een keer zou kunnen) maar zeker bands die ook op GMM zouden kunnen staan. Ook wel interessante namen hoor!
Mastodon zou terug de studio in gaan hadden ze op dynamo gezegd. (Als ik het me goed herinner) dus verwacht geen tour van hen

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Dat herinner je goed. Dat zeiden ze op Dynamo. Ze zouden nog een week of 2 optreden of nog 2 optredens (iets met 2) en dan de studio in

Eens een over na te denken of uit te proberen. Proef eens 6 pilsen blind. Al verschillende keren gedaan met vrienden. De uitkomsten: 1) zowat niemand is juist ook al weet je de 6 pilsen. 2) Heineken scoort gemiddeld gelijk met jupiler ongeveer. 3) stella, maes en primus scoren beter in die volgorde 4) cristal sluit de rij.

Op een concert of festival ga ik vaak voor een broek met een rits aan de zakken. Pit of niet, de gsm gaat er sws niet gemakkelijk uit dan.
Totdat ik op floatline festival een oude trainingsbroek aanhad met zakken met ritsen. (Ik bedoel rits*) Want heb de zak toen moeten openknippen. Toen konden ze helemaal niets pikken. haha.

• Haha
Waarderingen: The_mindsweep
Eens een over na te denken of uit te proberen. Proef eens 6 pilsen blind. Al verschillende keren gedaan met vrienden. De uitkomsten: 1) zowat niemand is juist ook al weet je de 6 pilsen. 2) Heineken scoort gemiddeld gelijk met jupiler ongeveer. 3) stella, maes en primus scoren beter in die volgorde 4) cristal sluit de rij.
Ik dacht ik ga maar weer eens in het GMM-topic kijken of er al iets zinnigs te vertellen is, kom ik alweer in een bierdiscussie terecht... 😂
Denk dat ik gerust nog een paar weekjes over kan slaan.. ;)💁‍♂️

Bekijk bijlage 16337
Dit is hoe ik me jou voorstel nu
Haha accuraat hoor, ik kijk verder geen normale tv zenders, en eigenlijk ook geen Nederlandse/Vlaamse programmas of series. Geen idee welke genre muziek ze maakt, maar ik ben het nog niet tegengekomen in mn Spotify algoritme, al is het wel mogelijk dat ik het ooit op de radio voorbij heb horen komen zonder dat ik wist wie het was🤷

Edit: ik stuurde je plaatje trots naar mn vriend, die vervolgens antwoordde met "blijkbaar geen reddit.com/r/pommelienthijs enjoyer" wtf😂

Oke maar om het over semi Graspop gerelateerde dingen te hebben: die line up van rip/ram ziet er eigenlijk best tof uit, daar mogen wel wat bands van doorkomen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: The_mindsweep

Users who are viewing this thread