Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
MCR zou ik niet op hopen. Tour lijkt te starten op 30 juni. En zelfs Werchter past niet in het schema want dan zitten ze in UK. Het enige festival dat ik zie passen in het tourschema is Dour maar die gaan dat nooit willen betalen denk ik. Die geven hun geld liever aan obscure underground dj's die niemand kent
Das wat er staat idd. Ik hoor/hoorde van beide dat ze er niet passen. Luister ze beide niet echt maar ken enkel van MCR wat nrs. Maar imo, NIN stonder dus MCR kan ook wel, en die vindk dan nog meer passen dan NIN.. (zeker na daar een stuk van te zien vorig jaar)
Ik houd geen rekening met eventuele populariteit uit het verleden ofzo. Daar hebk geen idee of zicht op
Los van het logistieke feit waarover ik het had in mijn vorige post. Kijk. Als Graspop Red Hot Chili Peppers, Muse, Green Day of Foo Fighters kan boeken voor een subslot ofzo, gaan ze dat doen. Als dat moet als headliner ... . Dan enkel als het nodig is volgens mij. En dat geldt vrees ik ook voor MCR. NIN is iets totaal anders maar wel nog steeds ... Donker ofzo. Mysterieus. Een beetje zoals Tool. En wat leunend bij het industrial metal genre ofzo. MCR zit teveel bij de punk vrees ik.
Ik denk dat die 30 juni als startdatum specifiek op het UK luik doelt. Op 9 augustus zitten ze al terug in de VS. Dus als je na die data in Spanje nog o.a. Duitsland (wss meerdere shows) en Frankrijk moet toevoegen, dan wordt het wel krap.
MCR zou ik niet op hopen. Tour lijkt te starten op 30 juni. En zelfs Werchter past niet in het schema want dan zitten ze in UK. Het enige festival dat ik zie passen in het tourschema is Dour maar die gaan dat nooit willen betalen denk ik. Die geven hun geld liever aan obscure underground dj's die niemand kent
Opzich prima HL met The Cure als redelijk unieke boeking. Al zie ik die ook naar Werchter gaan. Vaak weet graspop ook wel een band te strikken die op bijna geen ander festival staan (denk NiN en Tool) benieuwd of dat dit jaar ook weer gelukt is.
Eerste bevestiging van Sabaton en Volbeat dan
Rock am ring zal dan ook wel met volbeat en maiden komen als ze die beiden hebben, is hun headliner trio klaar.
Het beste nieuws voor mij is dat Trivium eindelijk weer eens juni festivals gaat doen, jaren op gewacht om die eindelijk weer eens te kunnen zien!
Opzich prima HL met The Cure als redelijk unieke boeking. Al zie ik die ook naar Werchter gaan. Vaak weet graspop ook wel een band te strikken die op bijna geen ander festival staan (denk NiN en Tool) benieuwd of dat dit jaar ook weer gelukt is.
Overigens is Iron Maiden - Volbeat - The Cure - BMTH best een mooi headliner rijtje voor een festival als Novarock, die hebben normaal altijd wel 1 of 2 kleinere headliners er tussen zitten
Dat festival vist overigens ieder jaar wel een beetje in de Graspop en RW vijver dus dat ze The Cure boeken is niet gek. Die gaan natuurlijk gewoon op RW staan en niet op Graspop
Might be a matter of taste, I'm guessing you're not a fan of the cure? If we look at the size of the headliners for me it's one of the strongest post covid headliner line ups for Novarock.
Sabaton zal dan ook wel zeker op graspop staan
Volbeat kan onverwacht nog op werchter staan, maar gmm lijkt meest logische
offspring kan perfect op beide, is afwachten
the cure gaat sowieso werchter zijn
Might be a matter of taste, I'm guessing you're not a fan of the cure? If we look at the size of the headliners for me it's one of the strongest post covid headliner line ups for Novarock.