Graspop Metal Meeting 2025

Zijn er meer mensen die het geluid bij alle podia best wel vinden tegenvallen? Ik weet dat het wel vaker gebeurt, maar voor mn gevoel is letterlijk bij iedere band de mix niet tof (denk aan veel te harde drum/bas, veel te zachte gitaar/vocals). Bij sommige bands wordt het maybe halverwege wel een keer gefixt, maar dan bij de volgende gebeurt het weer...

• Wow
Waarderingen: EddiePlaysBass
Zijn er meer mensen die het geluid bij alle podia best wel vinden tegenvallen? Ik weet dat het wel vaker gebeurt, maar voor mn gevoel is letterlijk bij iedere band de mix niet tof (denk aan veel te harde drum/bas, veel te zachte gitaar/vocals). Bij sommige bands wordt het maybe halverwege wel een keer gefixt, maar dan bij de volgende gebeurt het weer...
Heb exact hetzelfde gevoel, komt er overal net niet uit.

Blijft toch onbegrijpelijk dat er aan de Jupiler geen schermen hangen en meer speakers ( meer ah podium zelf of delays in het veld).. eens voorbij de PA valt het volledig weg.

Laatst bewerkt:
Zowel main stage als in de tenten?

Ik vond het geluid bij MiW idd heel slecht. Veel te veel bas. Paradise Lost vond ik eigenlijk wel ok qua geluid

Ach wat ben ik mijn zoon dankbaar.
Heeft mij kennis laten maken met Orbit Culture.
Van begin tot het eind genieten van de show en de helikopter van mijn zoon.
Wat wordt ik rijk in muzikale ervaringen.
Nu Maiden als tegenhanger

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en saurus

Users who are viewing this thread