Graspop Metal Meeting 2025

Interessant weetje. Ik sta dit jaar voor het eerst op inferno, maar in eerste instantie wilde ze ons in tent nummer 15 zetten... Maar de rij gaat maar tot 14? We zitten nu in een andere tent in deze rij, maar sinds we hier zitten zijn er al minimaal 10 groepen die naar die niet bestaande tent werden geleid. Deze rij schijnt ook een tent 16 te moeten hebben, maar die staat er ook niet. De vrijwilligers van de camping blijven steeds komen kijken naar die lege plek en iedereen blijft vragend kijken naar waar die tent is. Ik ben heel benieuwd of er dadelijk laatkomers gaan zijn die helemaal geen tent hebben

• Wow
Waarderingen: Dr. Hannibal en Jamel
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben zelden zo content geweest als nu. Die Crypt is een fantastische vondst. De auto staat letterlijk vijf minuten lopen hier vandaan. Geen gedoe met lintjes, overal lekker de ruimte. En een heerlijke serene rust. Nu al meer dan waard om hiervoor te kiezen!

Proost allemaal!

Bekijk bijlage 14731
Klink goed en ziet er goed uit. Hier op Boneyard is het ook relaxter dan voorheen. Wellicht tot later 🍻

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben zelden zo content geweest als nu. Die Crypt is een fantastische vondst. De auto staat letterlijk vijf minuten lopen hier vandaan. Geen gedoe met lintjes, overal lekker de ruimte. En een heerlijke serene rust. Nu al meer dan waard om hiervoor te kiezen!

Proost allemaal!

Bekijk bijlage 14731
Sorry voor de 'offtopicness' maar als Belg kan ik alleen maar zeggen: uitstekende bierkeuze!

• On fire
Waarderingen: Jamel
Ik vermoed dat er weinig interesse is voor de Pirate party in Devil's Lake, want ze kwamen tijdens het eten (om 19:30, nadat de party al een half uur begonnen was) nog flyers uitdelen en vragen of we interesse hadden.

Ik vermoed dat er weinig interesse is voor de Pirate party in Devil's Lake, want ze kwamen tijdens het eten (om 19:30, nadat de party al een half uur begonnen was) nog flyers uitdelen en vragen of we interesse hadden.
Zit zelf aan de overkant van het meer, maar hoorde opeens wel wat "lawaai" daar vandaan komen. Begonnen ons met af te vragen of we daar toch naar toe moesten 😅

Campings zijn precies wel wat meer aangekleed. Mag ook wel als je hem betalend maakt maar toch aangenaam verrast.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Ik mis wel iets van een ontbijt tent op the Crypt.

Enige minpuntje, geen rijen voor de grote boodschap, geen rijen voor de douche. Kalm, plaats genoeg.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en jonasvh

Users who are viewing this thread