Graspop Metal Meeting 2025

Wat jammer dat Sporcle zo punctueel is. Antwoorden zonder hoofdletter/trema's zijn wat mij betreft zeker ook juist.
Dat zou wel mogelijk moeten zijn, al weet ik niet precies hoe.
Ik speel wel vaker allerlei quizzen op Sporcle, en veel antwoorden hebben meerdere correcte manieren van schrijven (zelfs als ze eigenlijk incorrect zijn).
Zo gebruik ik bij de landen van de wereld quiz (die ik inmiddels foutloos kan maken) doorgaans afkortingen van landen zoals usa, uk, uae, drc, car.
Ik weet dat antwoorden in ieder geval ook niet hoofdletter- of spatiegevoelig zijn (zowel Sri Lanka als srilanka zijn correct).

Hier trouwens nog enkele kleine kanttekeningen bij de quiz:
  • Saxon in 2002 en Type O Negative in 2003 horen eigenlijk niet in de quiz, aangezien zij niet op de Main Stage stonden, maar in de Marquee I (op de vrijdag was er toen nog geen programma op Main Stage, vanaf 2004 wel met Iced Earth).
  • In 2006 stond Whitesnake op vrijdag en GnR op zaterdag, niet andersom (dagen staan op affiche in een vreemde volgorde).
  • In 2011 stond Ozzy weliswaar als headliner op het affiche, maar door een keelontsteking moest hij afzeggen, waardoor Judas Priest die dag doorschoof naar headliner/afsluiter (overigens wel grappig dat zowel Judas Priest als Scorpions in dat jaar blijkbaar al aan hun afscheidstournee bezig waren 😅).
  • In 2013 stond Slipknot op zaterdag en Iron Maiden op zondag, niet andersom (headliners staan op affiche in een vreemde volgorde).
  • In 2014 was er een afzegging van oorspronkelijke headliner Megadeth, en werd Black Sabbath benoemd tot headliner/afsluiter op Main Stage 1. Rob Zombie werd op zijn beurt gepromoveerd tot headliner op Main Stage 2, maar bleek daar niet de afsluiter. Die eer bleek behouden voor een heuse 'Surprise Act', wat later "Diablo Radio" (covers by Diablo Blvd) bleek te zijn. Volgens de definitie van headliner in de ondertitel van de quiz ("Headliner = last band of the North/South stage, formerly known as Mainstage 1 and Mainstage 2.") zou dus eigenlijk laatstgenoemde op de plek van Megadeth moeten staan, al is Rob Zombie in dit geval wellicht logischer.
  • De headliners van 2025 zouden er eigenlijk nog niet in mogen staan, aangezien de editie nog niet is geweest, al snap ik uiteraard waarom je ze wel hebt meegenomen. Maar het is ook wel een beetje de goden verzoeken zoals gezegd, straks gaat IM of NIN nog cancellen, dan weet je natuurlijk wel wie de schuld gaat krijgen..? 😜

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jvandeweyer en won666
Allen

Voor degene die vandaag gaan succes met reizen en geniet van de eerste dag.
Laat even weten hoe het op de campings geregeld is en of je bulkt in de ruimte om je heen(je moet partytenten kunnen bouwen en eromheen zitten aldus de organisatie)

Ik bemoei me nog een dagje met werk(en wat inpakken) en zal me donderdag bij het evenement voegen.

Horns up 🤟

Lekker verrassend voor iedereen.
Persoonlijk vindt ik het goed voor de gezondheid van een artiest om te kunnen afwisselen(mentaal althans). Verder ook logisch dat op gmm een paar nummers het beter doen dan op RW en andersom.

Dus gewoon ondergaan en vertrouwen hebben dat het goed komt.

En toen was het ineens de dag!! Wow man, wat heb ik er weer ongelooflijk veel zin in!

Aan hen die vandaag nog moeten werken: succes en sterkte! Ik vond het gister al verrekte lastig om mijn aandacht bij het werk te houden.
En aan hen die net als ik vandaag de tocht naar Dessel gaan maken: reis voorzichtig! En tot op Graspop! 🤘

Ik heb enkele vraagjes over de app(s) van ticketmaster
Ieder jaar laat ik een papieren versie zien. Ik dacht ik probeer de nieuwe app op mijn nieuwe gsm.
Ik heb de nieuwe app van ticketmaster moeten downloaden. Kan de oude eraf gegooid worden?
Moet ik me ooit nog opnieuw aanmelden op de app? Want op de pc moet dat wel.
Eventjes opnieuw aanmelden en het werkt weer. Ze hebben een nieuw systeem vandaar her even niet werkt.

Ik heb enkele vraagjes over de app(s) van ticketmaster
Ieder jaar laat ik een papieren versie zien. Ik dacht ik probeer de nieuwe app op mijn nieuwe gsm.
Ik heb de nieuwe app van ticketmaster moeten downloaden. Kan de oude eraf gegooid worden?
Moet ik me ooit nog opnieuw aanmelden op de app? Want op de pc moet dat wel.
Ligt aan mij maar ik neem altijd ook papier mee. Ik en mijn telefoon zijn niet altijd vrienden.

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
morgen om 6u30u o_O -ja das vroeg- vertrekken naar Graspop om tegen 9uur daar te beginnen werken, maar wel tegen 17u gedaan en dan direct richting Alestorm!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en pobepc
Ik ben ook al van 5:30 aan het werk om deze middag te stoppen, in te laden en de tent op te zetten! Megaveel zin in vandaag!!

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Veel plezier aan alle Graspoppers dit weekend! Laat je begeleiden door de sluierachtige aanwezigheid van de Phantom of the Opera. Laat de Devil In I maar voorzichtig bovendrijven wanneer het past. Laat je niet afleiden door alle mensen die digitaal je aandacht vragen, dit weekend is 4 U. En vooral: Laat die (Pain)killer riffs loeiend hard binnenkomen! Horns up 🤘

Users who are viewing this thread