Graspop Metal Meeting 2025

Ik doelde op een vrouw waarbij rugzak volledig moest worden leeg gemaakt, en die hield ook zo een ding voor uw lichaam op verschillende hoogtes. Ik weet niet hoe dat noemt en weet niet of dat reageert op ijzer of op verboden producten. Is zo met oranje strips

Maar inderdaad, door drugshonden ben ik ook al gecontroleerd geweest (al een chance gebruik ik niks , nooit niet)
Even hoor, maar drugshonden, hebben ze die serieus? Mijn laatste festival is aardig wat jaartjes geleden (iets met gezin enzo), maar dat hadden ze toen bv op Lowlands toch niet voor zover ik me kan herinneren.

Afgelopen twee jaar mensen gesproken die onderworpen zijn aan een hondjes controle in de pendelbussen, bij het terrein zelf of Metal Town nog nooit gezien of gehoord...

Even hoor, maar drugshonden, hebben ze die serieus? Mijn laatste festival is aardig wat jaartjes geleden (iets met gezin enzo), maar dat hadden ze toen bv op Lowlands toch niet voor zover ik me kan herinneren.
Ik heb ze aan de ingang al zien staan met drugshonden ja. Ik kan wel niet van buiten zeggen of dat elk jaar is. Ze staan daar niet constant met drugshonden. Misschien zitten die achter de schermen en worden die enkel er bijgehaald indien nodig

Laatste keer dat ik ze heb gezien was toen we de Boneyard op wilden in 2018. Werd er zelfs nog uitgepikt door de hond en stond vijf minuten later in een politietent in mijn onderbroek. Gelukkig niks bij me en kon doorlopen de camping op. Verklaring van de agent was dat ik misschien te kort langs iemand was gelopen die een jointje aan het roken was.

Laatste jaren overigens niet meer gezien.

• Leuk
Waarderingen: vmrsmn
Over welk drugsgebruik heb je het dan? Wiet wordt er wel vaak gerookt.
Sorry dat was niet duidelijk idd; het zwaardere werk. In een gemiddelde kroeg in Nijmegen moet ik me een weg banen door snuivende gasten om te gaan pissen, dat zie ik op GMM echt amper tot niet gelukkig, mogelijk door die hondjes dan haha

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Maar genoeg off topic drugs geklets haha...

Wat ik me vorig jaar afvroeg; de hoek met Classic Rock Cafe, Metaldome and Jupiler heeft duidelijk een design/aankledingsupdate gehad een paar jaar terug, een zelfde look and feel en echt een plusje ten opzichte van de rest. Iemand enig idee waarom dit niet doorgetrokken is naar de rest van het terrein en podia? Omdat dit het "party gebied" is en langer openblijft mss?

Was eens nieuwsgierig of jullie dit ook zo ervaren en een verklaring hebben mss? Zou graag de Marquee bijvoorbeeld net zo aangekleed zien als de Metaldome.

Sorry dat was niet duidelijk idd; het zwaardere werk. In een gemiddelde kroeg in Nijmegen moet ik me een weg banen door snuivende gasten om te gaan pissen, dat zie ik op GMM echt amper tot niet gelukkig, mogelijk door die hondjes dan haha
Ja ik dacht wel dat je het daar over had 😅 Ja, ik hoorde ook van Tomorrowland bijvoorbeeld, dat er daar ook redelijk wat genomen wordt. Op graspop zie je dat toch niet (of minder)

Ja ik dacht wel dat je het daar over had 😅 Ja, ik hoorde ook van Tomorrowland bijvoorbeeld, dat er daar ook redelijk wat genomen wordt. Op graspop zie je dat toch niet (of minder)
Het betere snuifwerk ook nog niet gezien op GMM. Maar je loopt toch wel (zeer) regelmatig in een wolk wietgeur hoor. Athans, zo ervaar ik het toch

Vroeg ik me ook laatst af; wat is er nog over van deze voornemens? Iemand enig idee wat de actuele status hiervan is? Want volgens mij zijn ze wel comfortabel met de huidige setting.

Groter terrein/nieuwe locatie Graspop?
Sinds dat artikel uit 2019 zijn ze natuurlijk wel gewisseld en is het terrein flink veranderd, door het campingterrein en het festivalterrein om te wisselen.
Capaciteit is sindsdien ook twee keer verhoogd geloof ik, dus wellicht dat ze inmiddels die behoefte minder hebben?

• Leuk
Waarderingen: ReasonsRemain

Users who are viewing this thread