Graspop Metal Meeting 2025

Rob Halford said that they would show the album off but won't play it in its entirety. It's still unsure whether they will have a dedicated Painkiller block in the setlist or just throw in the songs individually. Either way, he claims that the Shield of Pain show will be a once in a lifetime thing for the band and fans. Therefore, I believe that we can expect more changes to the setlist.

He's talking about this around the 17:50 mark of the video.

Mijn alarm deze ochtend zei dat vandaag mooie dingen zouden gebeuren. Maar eerder gokte ik eerlijk gezegd deze donderdag om 16 h. Maar ik hoop dat mijn alarm het juist had en ik fout🤣

• Leuk
Waarderingen: Simoni
Deze week is de week waar ik eindelijk duidelijkheid ga krijgen of er nog een zaterdagticket gezocht gaat worden ofniet.

Bfmv en Starset op dezelfde moment dan blijft het bij enkel donderdag.

Edit: gesjareld

Laatst bewerkt:
Till Lindeman die afsluit vind ik toch maar vreemd. Dat hij een headliner hoort te zijn kan ik begrijpen maar om echt het festival af te sluiten vind ik teveel eer voor zijn solo project (op deze moment).

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Wow die mainstage op vrijdag had ik niet zo verwacht. Skillet na falling in reverse en Slipknot niet de afsluiter? Ik ben wel blij want nu kan ik naar opeth en behemoth!

(Also de clash Gloryhammer, Green Lung en Northlane doet pijn, die wil ik alledrie zien...)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik heb dit jaar gelukkig eens niet veel vervelende clashes.
Mijn ergste clashes zijn Charlotte Wessels - Beast in Black en Korn - Amenra

Ik ben heeeel blij met hoe ze de vrijdag hebben ingepland.
Jinjer > Dethklok > Opeth > Behemoth en kan ze allemaal compleet zien! Zien we Slipknot maar een andere keer

• Geweldig
Waarderingen: BlackwaterPark
De meest vieze clashes zijn tochwel
Deafheaven - Psychonaut,
Blood Incantation - Jinjer,
Imminence - BFMV & Brutus,
The Hu - Spritibox

Korn - Amenra heb ik al opgelost door naar werchter te gaan :)

Laatst bewerkt:
Wat een nare clashes weer :(

Psychonaut - Deafheaven
Dream Theater - Julie Christmas
Hatebreed - Lagwagon
Blood Incantation - Jinjer
Slipknot - Opeth
Korn - Amenra
Alcast - Juda Priest

• Leuk
Waarderingen: nikita en BlackwaterPark

Users who are viewing this thread