Graspop Metal Meeting 2025

Amon amarth, is dat niet meer marquee materiaal?

Zou ne serieuze tegenvaller zijn voor mijne vrijdag alvast
Als exclusive zou dat een prima headliner zijn, stonden vorige keer al als sub dus gaan niet ineens gedemote worden naar een tent

Melodeath staat sowieso vaak op de mainstage, zie ook arch enemy en in flames bijvoorbeeld

Je zal je toch niet vervelen lijkt me als Jinjer en Opeth ondertussen ook nog spelen? Of vind je alle 3 die bands niks?

• Leuk
Waarderingen: Lars. en Jamel
Amon amarth, is dat niet meer marquee materiaal?

Zou ne serieuze tegenvaller zijn voor mijne vrijdag alvast
Amon Amarth is zeker weten mainstage! Stonden ze afgelopen paar keer ook, laatste keer zelfs als Sub. Zijn ook heel populair onder de "algemene" metalheads. Een van de toegankelijkere "death metal" bands.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Het overkomt me vaker als er alcohol en warm weer op het menu staan. Bij Bruce Springsteen namelijk ook een keer heel het concert op de grond geslapen. Alcohol, zon en op maat gemaakte oordoppen… Het perfecte recept voor degelijke nachtrust.
Die dag bij de neuroloog
"Ik schrijf u een dagje festival op warme dag voor, en u moet die dag minstens 5 duvels drinken"

Hurricane & Southside twin festivals are announcing more bands tomorrow, maybe this will give us some idea about the remaining Graspop bands.

However, the festivals are only lacking two big names - one on Friday/Saturday and one on Sunday/Friday. Therefore, they likely won't have Graspop's friday headliner, unless the band is way smaller on their poster.

Zou een mogelijke herhaling van Blind Guardian niet kunnen? Er zit een gat in hun Europese agenda tijdens Graspop en het lijkt me toch wel een heel leuke band om nog ergens bijgevuld te worden. Hun optreden op de Jupiler Stage vorig jaar vond ik niet helemaal matchen met de grootte van de band. Vroeg op de dag op de mainstage lijkt mij logischer en daar zijn nog wel plaatsen vrij.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Hurricane & Southside twin festivals are announcing more bands tomorrow, maybe this will give us some idea about the remaining Graspop bands.

However, the festivals are only lacking two big names - one on Friday/Saturday and one on Sunday/Friday. Therefore, they likely won't have Graspop's friday headliner, unless the band is way smaller on their poster.
Hopelijk kondigen die Shinedown aan, zou toch tof zijn als die na download nog richting het vaste land van europa komen voor wat festivals

Als exclusive zou dat een prima headliner zijn, stonden vorige keer al als sub dus gaan niet ineens gedemote worden naar een tent

Melodeath staat sowieso vaak op de mainstage, zie ook arch enemy en in flames bijvoorbeeld

Je zal je toch niet vervelen lijkt me als Jinjer en Opeth ondertussen ook nog spelen? Of vind je alle 3 die bands niks?

-voor mij-
Amon amarth klinkt constant als de vaatwas die leegtrekt
Opeth is wat te kabbelend als het dan steviger wordt is het zoals AA
Jinjer doet me gewoon niet veel.

Arch enemy (tenzij voor de frontvrouw :) )en In Flames zijn ook 2 bands die ik in principe skip. maar heb weeral een genre bijgeleerd (Melodeth?) waarvoor dank 😄

MAAR ik kan altijd iets gaan eten uiteraard.

En langs de andere kant zou het ook niet slecht zijn moesten ze er wel staan dan switch ik vrijdag-zaterdag naar donderdag-zaterdag en kan ik tussenin bekomen. al zou het zonde zijn datk Skillet moet missen.

dus zoals steeds is het de fans gegund maar voor mij hoeft het niet 😊

-voor mij-

Arch enemy (tenzij voor de frontvrouw :) )en In Flames zijn ook 2 bands die ik in principe skip. maar heb weeral een genre bijgeleerd (Melodeth?) waarvoor dank 😄

En langs de andere kant zou het ook niet slecht zijn moesten ze er wel staan dan switch ik vrijdag-zaterdag naar donderdag-zaterdag en kan ik tussenin bekomen. al zou het zonde zijn datk Skillet moet missen.

melodeath staat voor melodic death metal
dat dat niet je ding is kan natuurlijk :)
wat is je lijstje qua must sees voor de vrijdag?

Een top in willekeurige volgorde
De prijs van foute verrassing gaat naar pendulum
De prijs van floorgasm (staat in het woordenboek) gaat naar nightwish (voorlaatste keer)
De prijs van wa was dat? gaat naar de laatste zael & ardor
De prijs van de beste oerdegelijke band gaat naar heilung
De prijs van ode aan mijn favoriete artiest gaat naar devin townsend laatste keer
De prijs van ode aan mijn favoriete band met festileaks meeting gaat naar ne obliviscaris
(volgende keer iets meer van de boxen weg aub)

Oh btw en vandaag is de dag!

PS honoroble mentions: - zeehond hundudundun gaat naar volbeat (i like it)
_________________________ - ratatatatata gaat naar babymetal

-voor mij-

Ik zit dus een beetje met exact hetzelfde gevoel als jou.. Maar bon we zullen zien waar ze nog mee komen :)

• Leuk
Waarderingen: Lars.
melodeath staat voor melodic death metal
dat dat niet je ding is kan natuurlijk :)
wat is je lijstje qua must sees voor de vrijdag?
om even in te pikken, voor mij is die vrijdag waarschijnlijk :
Death poet society, The Ghost inside, FIR , Skillet als must see
Tremonti, Nova Twins, Glory hammer als ik er zin in heb
slipknot opzich ook, maar het feit dat ze hun album integraal spelen maakt het voor mij dan weer minder, en haak ik waarschijnlijk af

Users who are viewing this thread