Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeker, vind ik ook! Het is denk ik elk jaar weer een enorme puzzel, maar ze weten het toch voor elkaar te krijgen om de headlinerposities mooi te vullen met grote publieksfavorieten, de nieuwe generatie en hier en daar een heel unieke boeking.
als ze op zondag staan gaat het wel oorlog zijn in het hoofd van diegenen die weigeren om te gaan vanwege Till maar er alles voor zouden geven om NIN te kunnen zien.
als ze op zondag staan gaat het wel oorlog zijn in het hoofd van diegenen die weigeren om te gaan vanwege Till maar er alles voor zouden geven om NIN te kunnen zien.
Dat is serieus iets dat al bij me is opgekomen 'moet ik echt die ganse show van Till doorstaan om een goede plek bij NIN te hebben', mochten ze die op die manier op zondag programmeren. :/
Dat is serieus iets dat al bij me is opgekomen 'moet ik echt die ganse show van Till doorstaan om een goede plek bij NIN te hebben', mochten ze die op die manier op zondag programmeren. :/