Graspop Metal Meeting 2025

Rock For People (CZ) (11 - 14 jun): Avenged Sevenfold (headliner), Horkýže Slíže
Nummirock (FI) (18 - 21 jun) met de eerste namen:
Alestorm, Cattle Decapitation, Marduk, Decapitated, Signs Of The Swarm, Kanonenfieber, Anal Vomit, Aquer, Cemetery Skyline, Mokoma, Midwives of Turmio, Moonlight Sorcery, Torture Killer, Witchcraft
468239825_6612679039010_6906563947824000184_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Simoni
Rock For People (CZ) (11 - 14 jun): Avenged Sevenfold (headliner), Horkýže Slíže
Alestorm, Cattle Decapitation, Marduk, Decapitated, Signs Of The Swarm, Kanonenfieber, Anal Vomit, Aquer, Cemetery Skyline, Mokoma, Midwives of Turmio, Moonlight Sorcery, Torture Killer, Witchcraft
Bekijk bijlage 11629
Kanonenfieber, laat maar doorkomen!

• Leuk
Waarderingen: Wardibal en johanra
Bekijk bijlage 11629
Cemetery Skyline 😍

Ik denk eigenlijk dat de volgende namen pas voor 2025 zijn. We hebben net 93! namen gekregen. Graspop gaat de rest nog een beetje spreiden over de komende maanden. Tenzij het gaat over een touraankondiging van één van de missende headliners.
Eens, als we dit jaar nog een aankondiging krijgen zal het over één van de ontbrekende headliners gaan.

Denk ook dat we niet veel meer gaan krijgen dit jaar.
Al zou het wel mogen, momenteel is er niet genoeg om mij te overtuigen dus het worden nog twijfelachtige weken

Rond 6 december komt er soms wel iets uit de bus.

Sommige aankondigingen zoals Alestorm bv komen pas na hun tour in het voorjaar.

Bekijk bijlage 11629
We hebben al 1 naam van deze poster dus wie weet volgen er meer

• Leuk
Waarderingen: johanra
Mijn post van kanshebbers even geupdate, posters van de grote Europese metalfestivals even doorgelopen. Bands die al zijn aangekondigd voor Graspop of Alcatraz heb ik eruit gehaald. Paar van deze logo bands verwacht ik nog wel in verdere aankondigingen.

Bands op de uitgelekte Death Angel/Skillet poster die we wellicht nog kunnen verwachten:
The Prodigy (verwacht ik persoonlijk niet meer)
Opeth
All That Remains
Carcass
Dio Disciples
Landmvrks
Polaris

Headliners:
Within Temptation (grote kans)

Kleinere kans:
Judas priest (herhaling)
Scorpions (herhaling)
Volbeat
Muse
Slayer
Disturbed

Kans Nihil:
Nine Inch Nails
System of a down

Logo bands:
A day to remember
Alestorm
Black country communion
Cyprus hill
Bullet for my valentine
Steel Panther
Knocked lose
The Darkness
Meshuggah
Eisbrecher
Halestorm
Exodus
Sepultura

Misschien beter passend op Werchter, maar you never know:
Biffy clyro
Jimmy Eat world
Sex Pistols ft Frank Carter
Rise Against

Overig:
Feuerschwanz
In Extremo
Russian Circles
The Ocean
Monkey3
Dethklok
Mental cruelty
Nervosa
Urne
Chat Pile
High Vis
Myles Kennedy
Tremonti
Soulfly
Frog Leap
Alcest
Poppy
Smash into pieces
Kissin Dynamite
Battle Beast
Myrath
The warning
Cobra the impaler
Seether
The Halo Effect
Korplikaani
Sonata Artica
Marko Hietala

Laatst bewerkt:
missen toch nog wel wat logobands, andere jaren op een volledige poster zo'n 25 tot 30 logobands (incl. headliners). zitten nu op 14.

missen toch nog wel wat logobands, andere jaren op een volledige poster zo'n 25 tot 30 logobands (incl. headliners). zitten nu op 14.
mijn voorspelling is dat een hoop bands die nu geen logo hebben op de volgende poster gewoon een logo gaan krijgen.
ik zie al een aantal bands daar in het midden staan die vorige keer nog als logo band stonden, zoals bijvoorbeeld Heaven Shall Burn, Skillet, Hatebreed
voor 2024 was dit ook het geval trouwens, dat een aantal bands op de eerste poster geen logo hadden en op de uiteindelijke poster wel.

mijn voorspelling is dat een hoop bands die nu geen logo hebben op de volgende poster gewoon een logo gaan krijgen.
ik zie al een aantal bands daar in het midden staan die vorige keer nog als logo band stonden, zoals bijvoorbeeld Heaven Shall Burn, Skillet, Hatebreed
voor 2024 was dit ook het geval trouwens, dat een aantal bands op de eerste poster geen logo hadden en op de uiteindelijke poster wel.
klopt, had ook wel verwacht dat bv. airbourne en epica een logoband zouden zijn.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Loek123

Users who are viewing this thread