Graspop Metal Meeting 2025

Combi binnen! See you all next year 🤘
Mooi dat je er ook weer bij bent 🥳
Hardy wordt gecatalogiseerd als nu metal op Graspop maar lijkt mij eerder country rock 😅 Hij lijkt wel enorm bekend te zijn in Amerika met zijn 8 miljoen maandelijkse luisteraars. Doet me beetje denken aan Nickelback.
Ik had letterlijk exact dezelfde gedachte gisteren toen ik Hardy voor het eerst luisterde. Klinkt niet slecht, maar nu-metal is het zeker niet.

Combi binnen! See you all next year 🤘

Hardy wordt gecatalogiseerd als nu metal op Graspop maar lijkt mij eerder country rock 😅 Hij lijkt wel enorm bekend te zijn in Amerika met zijn 8 miljoen maandelijkse luisteraars. Doet me beetje denken aan Nickelback.
Eens, Nu Metal kan je het niet noemen. Enkele nummers komen wel in de buurt van Hard Rock, zoals Sold Out en Rockstar.
Absoluut geen slechte muziek en weer eens wat anders!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Beetje inluisterwerk gedaan voor de donderdag net:
- Alien Ant Farm is een leuke om mee te pakken
- Flogging Molly wordt snel wat saai met de studioversie, maar we vertrouwen er maar op dat het live een groot feest is
- Julie Christmas is om te huilen
Amai ik ben blij dat nog iemand dat vindt van Julie Christmas. Aangezien iedereen hier zo enthousiast was dacht ik al dat ik de muziek ni snapte ofzo 😂

Amai ik ben blij dat nog iemand dat vindt van Julie Christmas. Aangezien iedereen hier zo enthousiast was dacht ik al dat ik de muziek ni snapte ofzo 😂
Ik trek die stem ook totaal niet hoor, ook al zijn een hoop mensen die dezelfde soort muziek als ik leuk vinden er enthousiast over. Het zal maar net je ding moeten zijn, zoiets specifieks is love it or hate it.

• Grrr
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en N1tje
Hier wordt het ook combi, met uizondering van de vrijdag waarschijnlijk! Aangezien we in mei ons tweede kindje verwachten, en de vrijdag me gewoon het minste aanspreekt, wordt dat even een rustdagje om de vrouw te helpen! Gelukkig heb ik een fantastische vrouw, die me ook onmiddellijk gezegd heeft dat ze wilt dat ik wel naar GMM ga, omdat ze weet dat ik daar altijd enorm naar uitkijk. Wij wonen ook helemaal niet zo ver, dus kan gewoon elke dag op en af pendelen.

Beetje inluisterwerk gedaan voor de donderdag net:
- Alien Ant Farm is een leuke om mee te pakken
- Flogging Molly wordt snel wat saai met de studioversie, maar we vertrouwen er maar op dat het live een groot feest is
- Julie Christmas is om te huilen
Ik kan bevestigen dat Flogging Molly live echt een feestje is. Hoop dat ze een beetje gunstig vallen in het tijdschema want zou ze graag weer eens zien

Julie Christmas is om te huilen
Dat moet van geluk zijn ?

Ik trek die stem ook totaal niet hoor, ook al zijn een hoop mensen die dezelfde soort muziek als ik leuk vinden er enthousiast over. Het zal maar net je ding moeten zijn, zoiets specifieks is love it or hate it.
Mariner de plaat die ze samen met Cult Of Luna heeft gemaakt zit makkelijk in mijn top 5 favoriete platen aller tijden.

Denk wat me hier vooral stoorde.. stond met 3 devices (op verschillende netwerken) al aan uur in de wachtrij (die normaal dus om 10u random een nummer zou moeten toekennen). Ze communiceren altijd, niet refreshen! Dan wordt het 10u en stop de site gewoon, geeft geen enkele optie en moest je refreshen alvorens een optie te krijgen om een accommodatie te kiezen... dus refresh om 10:02 en alles al weg. Hatelijk, dit kan echt wel beter in deze tijd.
Ben zelf IT'er dus.. Graspop/Ticketmaster.. als jullie meelezen, ik kan gerust jullie loadbalancers configureren zo dat dit wel deftig werkt! 😆
Gelukkig na 20 minuten nog een tip-up kunnen scoren (mijn 2de optie maar dan solo ipv met vrienden), maar die waren om 10:02 ook al allemaal weg zogezegd...

Maaaar.... was je op alle devices op de zelfde account ingelogd ????

zo,ja dan zat daar je probleem want dan krijg je idd ivm de nieuwe beveiliging wat jij dus had vanmorgen.

Ik hoorde/las het net op tijd dus heb een 2e account aangemaakt en dat scheelde

Dat moet van geluk zijn ?

Was het maar zo'n feest... Ik trek de stem totaal niet. Instrumentaal had het nog wel wat, maar het zal toch niet echt mijn genre blijven. Zit nu ook sowieso ook in een enorme Top2000 fase, dus extremere metal gaat er er momenteel ook nog extra slecht in (voor zover dat er ooit goed is in gegaan bij mij, haha)

• Leuk
Waarderingen: johanra

Die set op Hellfest zegt alles wat moet gezegd worden denk ik.
Julie Christmas is voor mij een soort moderne, hardcore Björk die puur vanuit haar ziel zingt en dus niet om schoonheid of juiste toonhoogtes gaat, maar haar eigen speciale twinks creëert. Het is zeker niet allemaal aangenaam wat ze doet 😅 , maar wel zo krachtig.
Geen idee of die live band die daar op hellfest meespeelt haar vaste groep is, want daar speelt en zingt Johannes van CoL dus mee (en doet dat ook geweldig!!).

Die set op Hellfest zegt alles wat moet gezegd worden denk ik.
Julie Christmas is voor mij een soort moderne, hardcore Björk die puur vanuit haar ziel zingt en dus niet om schoonheid of juiste toonhoogtes gaat, maar haar eigen speciale twinks creëert. Het is zeker niet allemaal aangenaam wat ze doet 😅 , maar wel zo krachtig.
Geen idee of die live band die daar op hellfest meespeelt haar vaste groep is, want daar speelt en zingt Johannes van CoL dus mee (en doet dat ook geweldig!!).
Heb haar vorig jaar op Roadburn gezien en het moet je inderdaad liggen. Maar als het je ligt dan is het geweldig en zeker een aanrader om te gaan kijken. Afgelopen tour was haar eerste echte live solo tour dus geen idee of ze volgend jaar met dezelfde band tourt maar ik verwacht eigenlijk van wel.

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Jamel en nikita

Users who are viewing this thread