Graspop Metal Meeting 2025

Vraagje, ik sta op metal town maar kijk op tegen telkens 2.5km lopen, vooral tussendoor. Hebben hier mensen ervaring met een fiets huren in de buurt? Zo ja waar kan dat?

Ja bizar, had 1x 6p select gekozen maar toen ik verder wou kon het niet, toen ik terug klikte waren alle opties opeens grijs, helaas, dan maar metal town.
Wel begrijpelijk dat het populair is, metal park is wel het meeste waar voor je geld.
Denk wat me hier vooral stoorde.. stond met 3 devices (op verschillende netwerken) al aan uur in de wachtrij (die normaal dus om 10u random een nummer zou moeten toekennen). Ze communiceren altijd, niet refreshen! Dan wordt het 10u en stop de site gewoon, geeft geen enkele optie en moest je refreshen alvorens een optie te krijgen om een accommodatie te kiezen... dus refresh om 10:02 en alles al weg. Hatelijk, dit kan echt wel beter in deze tijd.
Ben zelf IT'er dus.. Graspop/Ticketmaster.. als jullie meelezen, ik kan gerust jullie loadbalancers configureren zo dat dit wel deftig werkt! 😆
Gelukkig na 20 minuten nog een tip-up kunnen scoren (mijn 2de optie maar dan solo ipv met vrienden), maar die waren om 10:02 ook al allemaal weg zogezegd...

Vraagje, ik sta op metal town maar kijk op tegen telkens 2.5km lopen, vooral tussendoor. Hebben hier mensen ervaring met een fiets huren in de buurt? Zo ja waar kan dat?
Station Mol, maar dat is natuurlijk een stuk verder. Dan zou je eerst met de bus naar het station moeten gaan.

Scott Ian van Anthrax net in Düsseldorf na hun show: See you next year with a brand new album. Ik denk ook dat hij er specifiek Germany bij vermeldde

Amai, wa ne stress vanmorgen. 6p tenten direct weg, dan lukte 8p eerst ook niet, maar dan gelukkig toch 😊

Dan vandaag met mijne man wat zitten luisteren naar groepen die ik niet kende en denk echt dat het voor mij een topeditie wordt. Heb al keuzestress op voorhand. Kijk er nu al zo naar uit 🥰

Hopelijk geraak ik deze keer ook eens op een meeting 😊

Users who are viewing this thread