Graspop Metal Meeting 2025

Voor de weebs/anime fans hier, SiM (japanse metalcore band) die op de zondag staat heeft muziek voor Attack on titan gemaakt, meerdere nummers geloof ik.

• On fire
Waarderingen: festivalryo
Uit nieuwsgierigheid eens aan het kijken naar die camping opties.

Is dat nu echt serieus dat een boutique tent voor 6 personen evenveel kost als een huisje voor 8 in Metal Park? Dat mogen dan wel echt luxe matrassen en veldbedden zijn hoor 😅 Festihut is niet veel beter, vind de prijzen voor de tent/hutjes accommodaties toch wel vrij duur.

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon
Volgens mij gaat Graspop/Ticketmaster hier ver over de grens heen van het toelaatbare. Rechters bepalen in deze tijden steeds meer dat prijzen direct duidelijk moeten zijn voor de consument.

Het is dan heel erg gek dat er staat dat het 129.50 euro kost en als je dan op het plusje drukt, is het ineens 259 euro. Met daarbovenop ook nog de borg van 150 euro die je als je geluk hebt ergens na het festival weer een keertje terugziet.

Ook dat woord limiet is heel raar. Bedoelen ze minimum- of maximumlimiet? En kun je wel van een limiet spreken als het minimum hetzelfde is als het maximum? Het zou veel netter (en volgens mij is dat ook verplicht) zijn als ze gewoon direct vermelden hoe duur het is en wat de borg bedraagt.

IMG_5892.jpeg

Volgens mij gaat Graspop/Ticketmaster hier ver over de grens heen van het toelaatbare. Rechters bepalen in deze tijden steeds meer dat prijzen direct duidelijk moeten zijn voor de consument.

Het is dan heel erg gek dat er staat dat het 129.50 euro kost en als je dan op het plusje drukt, is het ineens 259 euro. Met daarbovenop ook nog de borg van 150 euro die je als je geluk hebt ergens na het festival weer een keertje terugziet.

Ook dat woord limiet is heel raar. Bedoelen ze minimum- of maximumlimiet? En kun je wel van een limiet spreken als het minimum hetzelfde is als het maximum? Het zou veel netter (en volgens mij is dat ook verplicht) zijn als ze gewoon direct vermelden hoe duur het is en wat de borg bedraagt.

Bekijk bijlage 11602
Er zou ipv per ticket per persoon moeten staan.

Bekijk bijlage 11602
Bijzonder. Maar prijs van €259 was toch al gecommuniceerd? En heb jij eerder problemen gehad met het terugkrijgen van je borg dan? Gaat bij ons altijd soepeltjes hoor.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread