Graspop Metal Meeting 2025

Ook na lang proberen nog een tip-up kunnen scoren.. Was mijn plan B na metal-park maar idd eerste batch ook na enkele seconden al weg..

TipUps leken ook binnen een minuut allemaal vergeven te zijn, en ik ging al bijna voor zo'n achterlijk dure boutique tent. Maar gelukkig kwam er toch nog eentje vrij. Superblij dat het weer is gelukt, met dank aan mijn man die mee in de wachtrij ging :)
ik zou ook als ik alleen zou gaan dan toch voor een canvas hut zijn gegaan goedkoper en groot genoeg en dichterbij alles gelegen.

Ga niet de enige zijn die alleen in een Tip-Up gaat liggen precies :LOL:
Zag de festitent echt niet meer zitten na vorig jaar.. en al zeker niet aangezien ze nu op Boneyard staan en je dus nog minder krijgt voor het extra geld..

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Goed, uiteindelijk alles wel in orde gekregen. Jammer dat Metal Park niet doorgaat, zat nochtans een halfuur op voorhand klaar met een kameraad & zelf nog 2 pc's. Echter bleef het laden op "General Sale/Admission available now" (o.i.d.) en toen ik eindelijk ingeladen was, waren alle tweepersoonshuisjes al meteen de deur uit. Jammer en misschien een beetje frustrerend, maar het zij zo. Gelukkig kan ik alsnog gaan dankzij Devils Lake.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ga niet de enige zijn die alleen in een Tip-Up gaat liggen precies :LOL:
Zag de festitent echt niet meer zitten na vorig jaar.. en al zeker niet aangezien ze nu op Boneyard staan en je dus nog minder krijgt voor het extra geld..
Daarom ben ik ook voor Tip-up gegaan, al was het maar voor de toiletten :)

• Leuk
Waarderingen: xaeres
Metalpark toch weer gelukt. De eerste keer crashte de betaling aan de kant van ticketmaster. Bij een kameraad hetzelfde, maar nadien had hij een bevestiging en ik niet. De tweede keer ging de betaling wel goed door voor mij. Hopelijk heb ik nu geen twee huisjes geboekt, maar dat zal ik aan de andere kant toch kwijt raken.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread