Graspop Metal Meeting 2025

Heb eens uitgezocht hoe veel grote bands er op iedere dag staan
Ik heb hierin een opsplitisng gemaakt in 3 delen:
  1. Headliners > De bovenste 6 bands (ja inclusief FiR, nee die discussie hoeft niet opnieuw)
  2. Logo Bands > Alle bands die met eigen logo op de poster staan exclusief de headliners
  3. Middel bands > Airbourne tot en met Thrice (alles tussen de logobands en de undercard in dus)
1732970682725.png
Dit is dus het aantal bands dat er staat per dag, exclusief de undercard
Valt op dat het toch wel beter verdeeld is dan ik dacht over de dagen. Vrijdag moet nog wel een grote naam bij komen denk ik, terwijl ik op de donderdag niet veel meer verwacht qua grote namen. zaterdag en zondag zal nog wel wat bij komen denk ik maar niet te veel.
Denk verder wel dat een hoop van de 'middel' bands op de uiteindelijke poster gewoon een logo band gaan worden. Vorige editie hadden alle dagen 4-5 logo bands.

Volgens mij gaat Graspop/Ticketmaster hier ver over de grens heen van het toelaatbare. Rechters bepalen in deze tijden steeds meer dat prijzen direct duidelijk moeten zijn voor de consument.

Het is dan heel erg gek dat er staat dat het 129.50 euro kost en als je dan op het plusje drukt, is het ineens 259 euro. Met daarbovenop ook nog de borg van 150 euro die je als je geluk hebt ergens na het festival weer een keertje terugziet.

Ook dat woord limiet is heel raar. Bedoelen ze minimum- of maximumlimiet? En kun je wel van een limiet spreken als het minimum hetzelfde is als het maximum? Het zou veel netter (en volgens mij is dat ook verplicht) zijn als ze gewoon direct vermelden hoe duur het is en wat de borg bedraagt.

Bekijk bijlage 11602

Op de website zelf staat de uitleg toch wel duidelijk vermeld.
Ticketsysteem is een beetje onhandig opgemaakt, maar je ziet wel meteen dat die naar 2 tickets springt.

1732973481919.png

Laatst bewerkt:
Bijzonder. Maar prijs van €259 was toch al gecommuniceerd? En heb jij eerder problemen gehad met het terugkrijgen van je borg dan? Gaat bij ons altijd soepeltjes hoor.
Idd nog nooit problemen gehad met het terugbetalen van de borg als je het zelf een beetje netjes achterlaat.
Bij het verlaten maandagochtend komen ze eventjes meekijken als ze zin hebben en het is in orde enkele weken later staat het geld terug op de rekening.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Heb eens uitgezocht hoe veel grote bands er op iedere dag staan
Ik heb hierin een opsplitisng gemaakt in 3 delen:
  1. Headliners > De bovenste 6 bands (ja inclusief FiR, nee die discussie hoeft niet opnieuw)
  2. Logo Bands > Alle bands die met eigen logo op de poster staan exclusief de headliners
  3. Middel bands > Airbourne tot en met Thrice (alles tussen de logobands en de undercard in dus)
Bekijk bijlage 11608
Dit is dus het aantal bands dat er staat per dag, exclusief de undercard
Valt op dat het toch wel beter verdeeld is dan ik dacht over de dagen. Vrijdag moet nog wel een grote naam bij komen denk ik, terwijl ik op de donderdag niet veel meer verwacht qua grote namen. zaterdag en zondag zal nog wel wat bij komen denk ik maar niet te veel.
Denk verder wel dat een hoop van de 'middel' bands op de uiteindelijke poster gewoon een logo band gaan worden. Vorige editie hadden alle dagen 4-5 logo bands.
Je was het dus niet eens met het getal van de organisatie.

Idd nog nooit problemen gehad met het terugbetalen van de borg als je het zelf een beetje netjes achterlaat.
Bij het verlaten maandagochtend komen ze eventjes meekijken als ze zin hebben en het is in orde enkele weken later staat het geld terug op de rekening.
Same here, dit jaar zijn ze geneens meegeweest, nu ja, ze hadden het ook wat drukjes met alle drijvende tenten. 2 weken na Gmm had ik men borg al terug,

• Leuk
Waarderingen: saurus
Combiticket in the pocket! En een plekje op the Crypt, met dank aan @mvl1980! (Kusje op je elleboog).

Kijk uit naar Amenra, Dream Theater, Epica, Flogging Molly, Lorna Shore, Northlane, Motionless in White, Paradise Lost, Pertubator, Soen en The Hu!

En ook weer zin in Maiden, Korn en Slipknot!

At Decathlon they have a F&B tent for about 120,- and the beauty of that one is that you can use it at Graspop, Nova Rock, Alcatraz and even Wacken and Rock Am Ring.
Indeed, but if you’re coming with plane, then you need to pay for luggage 30-40€, or even more.

But if you buy ticket for zelt hotel on Nova Rock and you’re coming with friend, it will cost you 50-70€ which is acceptabe, you don’t need to pay for luggage and you don’t need to look for place in camp, just come and leave your stuff in tent and party can start.

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread