Heb eens uitgezocht hoe veel grote bands er op iedere dag staan
Ik heb hierin een opsplitisng gemaakt in 3 delen:
Dit is dus het aantal bands dat er staat per dag, exclusief de undercard
Valt op dat het toch wel beter verdeeld is dan ik dacht over de dagen. Vrijdag moet nog wel een grote naam bij komen denk ik, terwijl ik op de donderdag niet veel meer verwacht qua grote namen. zaterdag en zondag zal nog wel wat bij komen denk ik maar niet te veel.
Denk verder wel dat een hoop van de 'middel' bands op de uiteindelijke poster gewoon een logo band gaan worden. Vorige editie hadden alle dagen 4-5 logo bands.
Ik heb hierin een opsplitisng gemaakt in 3 delen:
- Headliners > De bovenste 6 bands (ja inclusief FiR, nee die discussie hoeft niet opnieuw)
- Logo Bands > Alle bands die met eigen logo op de poster staan exclusief de headliners
- Middel bands > Airbourne tot en met Thrice (alles tussen de logobands en de undercard in dus)
Dit is dus het aantal bands dat er staat per dag, exclusief de undercard
Valt op dat het toch wel beter verdeeld is dan ik dacht over de dagen. Vrijdag moet nog wel een grote naam bij komen denk ik, terwijl ik op de donderdag niet veel meer verwacht qua grote namen. zaterdag en zondag zal nog wel wat bij komen denk ik maar niet te veel.
Denk verder wel dat een hoop van de 'middel' bands op de uiteindelijke poster gewoon een logo band gaan worden. Vorige editie hadden alle dagen 4-5 logo bands.