Graspop Metal Meeting 2025

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Marilyn manson in het voorjaar met een zaaltour waarbij hij België overslaat. Hopelijk betekent dat niet dat hij op een Belgisch festival staat straks.
weet ook niet of festivals zich daar nog aan zullen willen branden
Denk het wel hoor, het is niet dat Graspop nou echt een reputatie heeft van mensen cancelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.357
1.437
Ik ben er op Graspop ooit van gaan lopen van Marilyn Manson maar de keer erna was het niet slecht eigenlijk


Het heeft potentieel om een topshow te zijn, leuke nummers en leuke act. Maar de drank en drugs doen hem veel meer kwaad dan goed. Moest hij dat achter zich laten en deftige muzikanten en een leuke showproductie in elkaar knutselen dan ben ik benieuwd
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
247
485
Toevallig volk naar rockwood in Lommel? Ben te herkennen aan legendarisch 1stecrockwood t shirt van 1991
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
569
695
maakt wacken vanavond weer een aantal namen bekend voor 2025? die voor ons interessant kunnen zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.752
12.405
klopt maar toch ook een aantal namen die ook bij ons op de line-up stonden: scorpions, blind guardian, flotsam & jetsam, brutus, bury tomorrow, pain, john coffey.
Met Wacken kan het balletje inderdaad twee kanten opvallen. Het geeft ons hoe dan ook een beeld van wat tourt in 2025. Het gerucht gaat dat Alcatraz vrijdag 60 namen bekend gaat maken dus dan kunnen we gelijk gaan strepen voor Graspop.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.429
8.653
Met Wacken kan het balletje inderdaad twee kanten opvallen. Het geeft ons hoe dan ook een beeld van wat tourt in 2025. Het gerucht gaat dat Alcatraz vrijdag 60 namen bekend gaat maken dus dan kunnen we gelijk gaan strepen voor Graspop.

De Wacken namen die op Alcatraz gaan verschijnen, kunnen we dan wel schrappen voor Graspop inderdaad. Volgens mij zouden het er 30 zijn die bekend gemaakt worden, terwijl er al zo'n 60 namen vast liggen overigens.

Daarnaast ook vrijdag alle drie de headliners van Bloodstock en vier (geen idee waarom dat er dan ineens vier zijn) headliners van de tenten. Voor zowel Graspop als Alcatraz dus een goede basis om verder te kijken eind volgende week!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en prins

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
133
423
Ik ben er op Graspop ooit van gaan lopen van Marilyn Manson maar de keer erna was het niet slecht eigenlijk


Het heeft potentieel om een topshow te zijn, leuke nummers en leuke act. Maar de drank en drugs doen hem veel meer kwaad dan goed. Moest hij dat achter zich laten en deftige muzikanten en een leuke showproductie in elkaar knutselen dan ben ik benieuwd
Zijn nieuw nummer klinkt allesinds goed!

Heb zonet ook wat live optredens bekeken van 2024 en die man lijkt wel laatste jaren wel een metamorfose te hebben meegemaakt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken