Graspop Metal Meeting 2025

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
156
242
Was Lamb of God 2019 aflsuiter maar geen headline positie op de poster? Net als In Flames 2017 toch?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.714
8.624
Was Lamb of God 2019 aflsuiter maar geen headline positie op de poster? Net als In Flames 2017 toch?
waren gewoon headliner van de tweede mainstage, wat tegenwoordig de north stage is
in die tijd werden de north stage headliners inderdaad nog niet officieel aangekondidgd als headliner, maar blijft gewoon dezelfde positie
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.669
3.496
waren gewoon headliner van de tweede mainstage, wat tegenwoordig de north stage is
in die tijd werden de north stage headliners inderdaad nog niet officieel aangekondidgd als headliner, maar blijft gewoon dezelfde positie
Ik heb dus helemaal niks met dat North/South. Voor mij gewoon headliner 1 en 2. Na 3 jaar moet ik op de weide nog steeds navragen wat nu Noord of Zuid is😉
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.946
8.830
Ik heb dus helemaal niks met dat North/South. Voor mij gewoon headliner 1 en 2. Na 3 jaar moet ik op de weide nog steeds navragen wat nu Noord of Zuid is😉
Als je voor de Marquee staat dan is de South stage aan je linkerzijde en de North stage dus rechts. En dat kun je onthouden doordat links de kant is waar de duim rechts zit en rechts dus waar de duim links en de pink rechts. Als je dan drie bier bestelt dan bevind je je waarschijnlijk dichter bij de South stage, tenzij je door bent gelopen naar de bar waar de North stage zich bevindt. In dat geval is het de bedoeling dat je mij ook gelijk bier geeft, wanneer ik bij de North stage een band sta te kijken. Je kunt mij dan dus vinden als je de kant op kijkt van de South stage en daar dan die stage naast.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.714
8.624
Ik heb dus helemaal niks met dat North/South. Voor mij gewoon headliner 1 en 2. Na 3 jaar moet ik op de weide nog steeds navragen wat nu Noord of Zuid is😉
het punt was gewoon dat ze een mainstage hebben geheadlined :)
Als je voor de Marquee staat dan is de South stage aan je linkerzijde en de North stage dus rechts.
Als je voor de Marquee staat zijn beide mainstages aan je linkerzijde toch? En anders is het nog altijd andersom haha de northstage zit links 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en MetalLimbo

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Ik heb dus helemaal niks met dat North/South. Voor mij gewoon headliner 1 en 2. Na 3 jaar moet ik op de weide nog steeds navragen wat nu Noord of Zuid is😉
Hoe je het kunt weten:

1. bedenk aan welke kant de zon onder gaat. Dit is altijd de tegenovergestelde kant van de twee Main Stages dus je hebt de zon (mits die schijnt) altijd in je rug tijdens de laatste Main Stage act van de dag die nog in het licht is.

2. We hebben in Nederland en ook België altijd een prachtige zonsondergang als je aan de zee bent. De Noordzee bevindt zich aan de linkerkant van Nederland, dus in het westen.

3. We weten nu dat de zon in het westen onder gaat en waar de zon bij GMM onder gaat: die kant moet dus het westen zijn. Dat betekent meteen dat de kant van beide main stages het oosten is.

4. Nu we weten dat het westen de achterkant is en het oosten de voorkant (als je gewoon richting de band kijkt op een van de Main Stages) kunnen we ook invullen dat de linkerkant het noorden moet zijn en de rechterkant het zuiden. (ik neem aan dat we weten dat Groningen noordelijk ligt en Maastricht zuidelijk). Als je de kaart zo houdt dat je naar Duitsland kijkt, ligt Groningen tenslotte aan de linkerkant, dus in het noorden.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.428
4.723
Net de livestream van opeth op wacken gekeken. Wat een heerlijk optreden en een heerlijke setlist. Die mogen van mij volgend jaar ook een mooie marquee headline spot krijgen of als ze eens gek willen doen een sub spot op de mainstage als ik zag hoe vol het daar stond.

Komen in oktober met een nieuw album. Zou voor mij ook een mooie naam zijn om weer een graspopticket te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

saurus

Dagopener
4 feb 2019
648
823
Net de livestream van opeth op wacken gekeken. Wat een heerlijk optreden en een heerlijke setlist. Die mogen van mij volgend jaar ook een mooie marquee headline spot krijgen of als ze eens gek willen doen een sub spot op de mainstage als ik zag hoe vol het daar stond.
eender welk podium overal staat het goed vol in Wacken toch ieder jaar top qua sfeer daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: dvdh666

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.714
8.624
Marilyn manson in het voorjaar met een zaaltour waarbij hij België overslaat. Hopelijk betekent dat niet dat hij op een Belgisch festival staat straks.
weet ook niet of festivals zich daar nog aan zullen willen branden
 
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.946
8.830
Marilyn manson in het voorjaar met een zaaltour waarbij hij België overslaat. Hopelijk betekent dat niet dat hij op een Belgisch festival staat straks.
weet ook niet of festivals zich daar nog aan zullen willen branden
Hmm.. Hoop inderdaad dat de festivals die ook links laten liggen. Normaal niet echt een voorstander van cancelen, maar voor Manson maak ik wel een uitzondering. Vreselijke man.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken