Graspop Metal Meeting 2025

Oef, wat ben ik blij dat het terug geen Volbeat of Within Temptation is, heb een hekel aan constant dezelfde headliners en zeker in dit genre, daarom was Tool vorig jaar een verademing en is Till voor mij een excellente headliner!
By the way, Korn en Lindemann zijn niet de hoofdacts, ben benieuwd wie we daar boven krijgen..:)

Ik denk Volbeat en Within Temptation

Gaan we meningen van individuele personen over die ellende in het Midden-Oosten nu ook al ons festivalplezier laten verpesten? Zolang een band tijdens de optredens maar gewoon optreedt. Al moet ik zeggen dat ik recent een band zag (ik weet bij god niet meer wie) die halverwege de show twee vlaggen zichtbaar had: Oekraïne en Palestina. Dat vond ik wel weer erg vet. Maar dat is omdat het overeenkomt met mijn mening. Ik zou waarschijnlijk weglopen als ik er een Israëlische vlag zie staan. Het blijft lastig... het handigst is als bands gewoon ver wegblijven van politiek tijdens de shows.

we zijn verwend geweest de laatste 2 edities qua headliners maar iedereen wist dat dit niet kon blijven duren. ben benieuwd naar de undercard.

Gaan we meningen van individuele personen over die ellende in het Midden-Oosten nu ook al ons festivalplezier laten verpesten? Zolang een band tijdens de optredens maar gewoon optreedt. Al moet ik zeggen dat ik recent een band zag (ik weet bij god niet meer wie) die halverwege de show twee vlaggen zichtbaar had: Oekraïne en Palestina. Dat vond ik wel weer erg vet. Maar dat is omdat het overeenkomt met mijn mening. Ik zou waarschijnlijk weglopen als ik er een Israëlische vlag zie staan. Het blijft lastig... het handigst is als bands gewoon ver wegblijven van politiek tijdens de shows.
Had the international vorig jaar qua tekst ook niet zoiets te melden. Weet wel dat ik er meteen klaar mee was

Wie dan niet? Ik vond zowel Bruce als Corey live niet zwak. Ook Kerry King was toch ook niet slecht? Of ben ik de optredens beter aan het herinneren dan ze waren?

Geen idee hoe hij het deed op Graspop, maar Corey Taylor gezien in de 013 in Tilburg en het viel toch op dat zijn eigen nummers een stuk zwakker waren dan zijn Slipknot/Stone Sour. Geen slecht optreden wel, maar ik zou toch ook niet zeggen dat die headliner waardig is.

Tja, als de rest gewoon Volbeat, Within Temptation, Powerwolf en Disturbed is (ik zeg maar wat), dan is Lindemann wel de grote vernieuwing.

En er moet natuurlijk wel iemand tegenover die veel toffere headliners in de Marquee of op de Jupiler Stage staan.

we zijn verwend geweest de laatste 2 edities qua headliners maar iedereen wist dat dit niet kon blijven duren. ben benieuwd naar de undercard.
Regardless of personal tastes and moral concerns, in terms of current ticket sales, he's just a headliner.
More so than Gojira, Machine Head, Alice Cooper or Judas Priest.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Gaan we die zever hier ook al binnentrekken..

Muziek is muziek, ge moet niet met die man trouwen nadien.
nee hoor, je steunt deze mensen en geeft ze een forum door naar hun muziek te luisteren en naar optredens te gaan. Een andere mening over dit conflict (mits het veroordelen van burgerdoden enz) allemaal oke, maar raketten tekenen die ook worden afgevuurd op kinderen en burgers, is een stap te ver

Users who are viewing this thread