Graspop Metal Meeting 2025

‘T blijft toch een rare bocht om te nemen om solo artiesten van een band opeens te categoriseren als Headliners. Vorig jaar Kerry King, Bruce Dickinson & Corey Taylor en toch was er maar 1 van de 3 op muzikaal vlak echt geslaagd en dat was die laatste.
Tja Rammstein is dan ook groter als de groepen van de mensen die je noemt.

Corey Taylor was sympathiek en enthousiast, maar moest het echt wel van de Slipknot-nummers hebben. Of eventueel Stone Sour. Kerry King vond ik beter dan verwacht. Bruce was gewoon goed.

Geef ik je volledig gelijk in, hoor. Maar dat maakt Corey muzikaal niet minder goed, vind ik dan. Hij heeft ook wel een hand gehad in die nummers.

Goed in ken nog niks van hem solo en denk dat ik waarschijnlijk niet de enige ben.

Nou dan kom ik maar terug op 1 van mijn eerdere posts dat je omhoog gezet wordt als je show elementen groot genoeg zijn.
Feit dat dit met een bepaalde faam van rammstein combineert zal het feit zijn dat hij headliner kan halen.

Wat betreft show zal er vast vuur zijn gezien hij volleerd pyrotechnicus is.
In de Lotto Arena niks van pyro

• Wow
Waarderingen: Pauly Robin
Oef, wat ben ik blij dat het terug geen Volbeat of Within Temptation is, heb een hekel aan constant dezelfde headliners en zeker in dit genre, daarom was Tool vorig jaar een verademing en is Till voor mij een excellente headliner!
By the way, Korn en Lindemann zijn niet de hoofdacts, ben benieuwd wie we daar boven krijgen..:)

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en Dwarf
Oef, wat ben ik blij dat het terug geen Volbeat of Within Temptation is, heb een hekel aan constant dezelfde headliners en zeker in dit genre, daarom was Tool vorig jaar een verademing en is Till voor mij een excellente headliner!
By the way, Korn en Lindemann zijn niet de hoofdacts, ben benieuwd wie we daar boven krijgen..:)
Volbeat en Within Temptation.

Nu nog Faith No More, Metallica , Black Sabbath en Led Zeppelin als headliners annonceren en dan weten we eindelijk de undercard.

Is ffdp groter dan judas priest? Die vond ik zelfs dubbel bizar, want daar zou je nog meer logica in zien om de VIP beter zicht op Priest te geven...
Is Scorpions per se groter dan Machine Head?
Scorpions staat in de ziggo, maar trekt daar ongeveer het publiek wat Avenged Sevenfold trekt. Dus - 1 ring dus meer dan 10000 man.
Machine Head kreeg de vorige keer nog geen 6000 man bij elkaar. Wat bijv. eenn Judas Priest wel lukte dat jaar. Ook FFDP was niet uitverkocht naar mijn weten.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread