Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
Is trouwens al best druk aan het worden aan de electric callboy kant. Een uurtje voor het optreden al. U bent gewaarschuwd als je nog dicht wil komen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Stiekem best een heel klein beetje genoten van het optreden van Babymetal zojuist via de stream (terug kunnen kijken). Zit wel echt energie in. En Su is ook echt een hele sterke zangeres. Alleen die twee andere zangeressen met hun gekke dansjes en rare hoge stemmetjes, daar erger ik me af en toe wel aan. Daardoor is het een gimmick voor me, terwijl Su en band gewoon prima zijn. En ik vind het ook heel cool dat ze zich door Graspop hebben laten interviewen voor de website. Daarmee win je absoluut respect bij me, als je de organisatie van een festival je ter plaatse mag interviewen.

En nu maar hopen dat Ruben, Jos, Duck, Nikita, Loek en Dr Hannibal bovenstaande niet lezen. Anders krijg ik dat morgen natuurlijk de hele dag te horen. Gelukkig is Koekdoos er morgen niet, dat scheelt alvast. ;)
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
290
601
Ik zie wat geklaag over dronken mensen en gedrag... gelukkig blijf ik er snel van weg als ik iets merk. Maar dit is wel het dagjesmensen geklaag van mij. De mensen die er alleen deze dag zijn, proppen 4 dagen in 1 middag.

Bij Tool gister vooral de menigte vermeden omdat het 'een beetje apart volk' is als ik dat zo hoorde. Maar het viel mij allemaal best mee. Weglopen is wel de beste strategie. In de buurt hangen van kutjoekels is gewoon niet leuk. Mn excuus is dan bier halen, friet, of kakken.
Is misschien ook een generatie-ding? Ik merk het verschil niet zo in dagjesmensen vs combimensen. Wel merk ik verschil tussen de wat jongere mensen (zeg onder 30, late millennials / gen-Z) en 30-plussers. Jongere generatie is meer op zichzelf gericht en heeft minder oog voor anderen. Keer bij Enter Shikari meegemaakt, heel vreemde gewaarwording. Niet iedereen over één kam scheren maar zou een rol kunnen spelen.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Is misschien ook een generatie-ding? Ik merk het verschil niet zo in dagjesmensen vs combimensen. Wel merk ik verschil tussen de wat jongere mensen (zeg onder 30, late millennials / gen-Z) en 30-plussers. Jongere generatie is meer op zichzelf gericht en heeft minder oog voor anderen. Keer bij Enter Shikari meegemaakt, heel vreemde gewaarwording. Niet iedereen over één kam scheren maar zou een rol kunnen spelen.
Late milennials zijn 30 plussers (zelfs 40 plus inmiddels), maar voor de rest volg ik je wel.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.738
8.654
En nu maar hopen dat Ruben, Jos, Duck, Nikita, Loek en Dr Hannibal bovenstaande niet lezen. Anders krijg ik dat morgen natuurlijk de hele dag te horen. Gelukkig is Koekdoos er morgen niet, dat scheelt alvast. ;)
Ahh busted. Maar ik zal snel de aandacht van je af halen met een andere controversiële statement:

Electric Callboy is bij de volgende doorkomst 100% zeker een headliner en niets anders, en iedereen die heeft gezien hoe druk het was en het nog steeds niet met me eens is die is fucking crazy

Ik heb oprecht nog nooit zo'n vol veld gezien op Graspop. Niet bij Iron Maiden. Niet bij Slipknot. Niet bij GNR. Niet bij Tool. Dit was fucking insane. Het veld stond vol tot aan de merch stand. De luchtfoto's zullen hier later nog wel gedeeld worden die in de whatsapp groepen rond gaan, dat lukt me nu even niet op mijn telefoon
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Ahh busted. Maar ik zal snel de aandacht van je af halen met een andere controversiële statement:

Electric Callboy is bij de volgende doorkomst 100% zeker een headliner en niets anders, en iedereen die heeft gezien hoe druk het was en het nog steeds niet met me eens is die is fucking crazy

Ik heb oprecht nog nooit zo'n vol veld gezien op Graspop. Niet bij Iron Maiden. Niet bij Slipknot. Niet bij GNR. Niet bij Tool. Dit was fucking insane. Het veld stond vol tot aan de merch stand. De luchtfoto's zullen hier later nog wel gedeeld worden die in de whatsapp groepen rond gaan, dat lukt me nu even niet op mijn telefoon
Dan kom ik met een controversieel statement terug: zo controversieel vind ik jouw statement niet! EC zit gruwelijk in de lift. Die hebben na Alcatraz vorig jaar weeral stappen gemaakt. Absoluut een headliner voor de toekomst.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Benieuwd wat voor 'n spot EC op Pukkelpop gaat krijgen. Misschien ruilen met The Offspring op de mainstage dan. Verheug me er toch wel op.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
Benieuwd wat voor 'n spot EC op Pukkelpop gaat krijgen. Misschien ruilen met The Offspring op de mainstage dan. Verheug me er toch wel op.
Staat al vast nu zal 3e laatste op main zijn maar volgend jaar zijn ze terug in Europa. Ik gok dat we die gaan zien op een hoge spot op Werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.738
8.654
Dan kom ik met een controversieel statement terug: zo controversieel vind ik jouw statement niet! EC zit gruwelijk in de lift. Die hebben na Alcatraz vorig jaar weeral stappen gemaakt. Absoluut een headliner voor de toekomst.
Oke die had ik niet verwacht van jou, ik stond al in starthouding om met iedereen te gaan discussiëren. Is iedereen het gewoon met me eens, wat saai🤣
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
Oke die had ik niet verwacht van jou, ik stond al in starthouding om met iedereen te gaan discussiëren. Is iedereen het gewoon met me eens, wat saai🤣
Volgende keer main 2 headliner en de keer erna(als de volgende albums blijven scoren) headliner. Lijkt mij de logische weg
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.738
8.654
Druk drukker drukst. Denk dat dit niveau van publieksparticipatie niet meer overtroffen zal worden
Tja publieksparticipatie doen bepaalde bands gewoon niet aan. Tool gisteren:
Na het eerste nummer: "Hey Graspop how are you doing. You don't sound convinced, try that again"
Voor het laatste nummer:
"thank you belgium you've been amazing"
Dit was letter alles dat hij gezegd heeft.

Ja ik weet dat ze hierom bekend staan en ja het was een top show en nee ik mis het niet, maar de contrasten zijn wel grappig🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en nikita

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
290
601
Ahh busted. Maar ik zal snel de aandacht van je af halen met een andere controversiële statement:

Electric Callboy is bij de volgende doorkomst 100% zeker een headliner en niets anders, en iedereen die heeft gezien hoe druk het was en het nog steeds niet met me eens is die is fucking crazy

Ik heb oprecht nog nooit zo'n vol veld gezien op Graspop. Niet bij Iron Maiden. Niet bij Slipknot. Niet bij GNR. Niet bij Tool. Dit was fucking insane. Het veld stond vol tot aan de merch stand. De luchtfoto's zullen hier later nog wel gedeeld worden die in de whatsapp groepen rond gaan, dat lukt me nu even niet op mijn telefoon
Heb in november (na Rock Circus) al aangegeven dat Electric Callboy op zeker een toekomstige headliner is, maken het dus waar! Vind ze echt geweldig, één groot feest!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken