Graspop Metal Meeting 2024

TVS

Playlistbediener
8 dec 2022
7
8
Je kan eventueel ook uitwijken naar camping Zilvermeer. Zo’n 9-10km fietsen vanaf het terrein.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Uiteindelijk mag toch Crippled Black Phoenix aan vandaag, tot de meeting allemaal!

Wij staan al te springen hier en gaan lekker op tijd richting shuttlebus. Zin in
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.766
3.517
Na lang wikken en wegen (gisteren wist ik zeker dat ik niet zou gaan) heb ik toch besloten om vanochtend om 7u in de auto te springen.

Zonder enig probleem vervolgens gearriveerd op treinstation Lommel rond 9:15 voor de geadviseerde Park & Train. Slechts 30sec hoeven lopen vanaf de gratis parkeerplaats naar het perron.

Sta nu op het perron met een stuk of drie mede-Graspopgangers en een handvol oude van dagen :) Over tien minuten vertrekt de trein en nog weer eens tien minuten later ben ik in Mol. Vanaf daar vrees ik voor lange wachttijden maar we gaan het meemaken.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
290
601
Heb voor vandaag een parkeerplek en voor zaterdag parkeer- en kampeerplek geregeld op 4 km van de fietsenstalling. Gewoon via FB oproep, heel mooi om te zien hoe de locals graag willen helpen!

Dus voor degenen die nog zoeken, probeer via FB groepen (Graspop, Je bent een Desselaar als...), werkt echt!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

saurus

Dagopener
4 feb 2019
654
833
Hier is het in alle geval mooi weer en volgens vrienden zijn zelfs bepaalde parkings open dus kom zeker af!
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
40
77
Veel zin in vandaag! Het weer doet ook een mooie duit in het zakje!

Zie net wel foto's dat P1 in gebruik is. Eigenwijze toeristen die straks niet meer wegkomen? Of is GMM dubbel in communicatie?
Kan me voorstellen met dit en het wel doorgaan van de preparty er scheve gezichten komen.

Anyway, enjoy!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken